  • 21. Data: 2008-12-01 12:37:15
    Temat: Re: Najniższa kwota zapłacona kartą ?
    Od: Michał Nowakowski <m...@i...com.pl>

    Ja natomiast spotkałem się ostatnio z minimalną kwotą, tzn. sklep który
    przyjmuje płatnosci kartą powyżej 50 zł.

    Dokladnie w sklepie "Żabka"

    Użytkownik "Sslaus" <s...@g...coom> napisał w
    wiadomości news:ggrq95$5st$1@inews.gazeta.pl...

  • 22. Data: 2008-12-01 13:07:32
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Chyba kazdy "normalny" sprzedawca zaproponowalby rabat w wysokosci
    swojej prowizji i płatność przelewem przy większej kwocie płatności...

    chciałem za auto zapłacić kartą (nieco ponad 60kzł), ale powiedzieli NIE!
    gość nie sciemniał i wyjaśnił, że to z powodu % prowizji, ale dostałem
    jakieś tam gratisy na "otarcie łez" ;-)

    a poza tym to udało mi się (z niemałym trudem) zapłacić za notebooka
    Allekartą 3,2kzł, trud polegał na tym, że 3D secure domagało się "dobrego"
    adresu...ten który wpisywałem zwykle nie działał (pewnie bank go nie
    weryfikował)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2008-12-01 13:53:23
    Temat: Re: Najniższa kwota zapłacona kart? ?
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > chciałem za auto zapłacić kart? (nieco ponad 60kzł), ale powiedzieli NIE!

    salon gdzie ja kupowałem informował nad kasą, że kartą tylko do 1000pln - czyli
    co najwyżej dywaniki albo chlapacze mogłem opłacić kartą.
    zapewne też ucieczka przed prowizjami.

  • 24. Data: 2008-12-01 13:55:16
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    > Dzisiaj zapłaciłem 1.80 PLN za słodką bułkę, ponieważ pani nie miała
    > drobnych na wydanie, a ja najdrobniej miałem 50 PLN :)

    Kiedys w Austrii tankowalem i placilem gotowka (chcialem wydac wszystkie
    posiadane szylingi - jak widac, to bylo dawno temu). Zatakowalem dokladnie za
    tyle ile mialem, co do szylinga, ale jakos jeden mi sie zapodzial...
    facet przy kasie dokladnie policzyl wszystkie miedziaki i powiedzial, ze
    brakuje 1szylinga (~25gr), wiec podalem mu karte, juz ja wzial, chcial
    skasowac, ale koles w kolejce za mna rzucil mu monete na lade i cos burknal do
    sprzedawcy po niemiecku. Ja mu podziekowalem i pojechalem.

  • 25. Data: 2008-12-02 00:50:50
    Od: "bradley. st" <b...@g...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Komuś udało się zapłacić mniej ?

    6 centow - kserokopia (sztuk 1) w Kinko's

    4 centy - kawa w Starbucks (zabraklo mi funduszy na Starbucksowej karcie i
    doplacalem bankowa)

    Ponizej 4 centow jeszcze nie zszedlem :)

  • 26. Data: 2008-12-02 11:05:12
    Od: k...@o...pl

    On 1 Gru, 14:07, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

> [...]
    > Allekartą 3,2kzł, trud polegał na tym, że 3D secure domagało się "dobrego"
    > adresu...ten który wpisywałem zwykle nie działał (pewnie bank go nie
    3dsecure czasem utrudnia..płaciłem za bilet lotniczy, prawie 5k pln,
    i system upomniał się, jak to czasem ma w zwyczaju o rejestracje w
    3dsecure, zazwyczaj wystarczało dwa razy kliknąć rezygnuje, tym razem
    nie było tak łatwo do tego za każdym razem zaczynać procedurę zakupu
    biletu od nowa:/ Niestety ciągle odrzucało tranzakcję więc w końcu
    się zarejstrowałem w tym 3secure (czyli kliknąć "tak" a potem wpisać
    kod który dostałem na telefon). Później wycieczka do banku i nie
    proste odkręcanie tej rejestracji..bo wolałbym tego "udoskonalenia"
    karzącego za zbyt często korzystanie z karty uniknąć.

  • 27. Data: 2008-12-02 16:55:06
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No niestety, od miesięcy nie udało mi się przez to bzdurne uwoerzytelnianie pewnej
    popularnej tu karty zapłacić w necie i to kwot
    niemal groszowych (np. za płatne ogłoszenia), które za zdrowy rozum powinny
    przechodzićnawet bez autoryzacji jakiejkolwiek, chyba
    więc taką g......ą kartę zwrócę.
    JaC

    -----

  • 28. Data: 2008-12-05 22:39:27
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Czy to tak się liczy ?

    towar z hurtowni za 0,80 PLN
    marża sprzedawcy - 0,20 PLN
    VAT - 0,22 PLN - cena końcowa 1,22 zł

    klient płaci kartą, prowizja 3,5% = 0,43 PLN

    czyli sprzedawca nic nie zarobił a nawet stracił.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 29. Data: 2008-12-05 23:11:15
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
> [...]
    > VAT - 0,22 PLN - cena końcowa 1,22 zł
    >
    > klient płaci kartą, prowizja 3,5% = 0,43 PLN
    >
    > czyli sprzedawca nic nie zarobił a nawet stracił.

    hmmm z matematyką to ty nie byłeś za pan brat :P

    0,43 PLN to 35% a nie 3,5

    PG

  • 30. Data: 2008-12-06 08:21:11
    Od: Jooseff <g...@g...com>

    Dnia 05-12-2008 o 23:39:27 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> napisał(a):

> [...]
    > VAT - 0,22 PLN - cena końcowa 1,22 zł
    >
    > klient płaci kartą, prowizja 3,5% = 0,43 PLN
    >
    > czyli sprzedawca nic nie zarobił a nawet stracił.

    Bardziej zbliżone do prawdy będzie 2% = 0,024 zł
    Do tego prowizja jest dla sprzedawcy kosztem uzyskania przychodu - dostaje
    na nią od ekłajera fakturę.

    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff