    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najlepszy bank, w którym ...
    Date: Sat, 11 Apr 2020 17:31:05 +0200

    "Robert Tomasik" 5e91ba2c$0$17348$6...@n...neostrada.pl

    > Nikt ne wie, bo nikt nie bada próbek reprezentatywnych. Ilość
    > potwierdzonych zachorowań silnie zależy od przyjętego sposobu badania.

    Takoż liczbą umarłych z powodu CVD19 -- oglądałem filmy rodziny kogoś,
    kto zmarł wg rodziny właśnie z powodu S2, ale do statystyk nie trafił.

    Człowiek kilka tygodni chorował, leczony był antybiotykami, po czym
    trafił do szpitala, gdzie wynik testu (na obecność wirusa? obecność
    przeciwciał? coś innego? -- nie wiem) nie był jednoznaczny. Podczas
    (podczas walki czy po walce?) godzinnej walki personelu jednoimiennego
    szpitala o życie chorego -- pacjent zmarł, ciało skremowano...

    -=-

    Teraz me wątpliwości:
    - dlaczego skremowano?
    nie można było zaczekać na testy i zamrozić ciało w kostnicy?
    skoro ciała nie zamrożono -- zapewne niskie temperatury służą
    dobrze SARS-CoV-2

    jeśli mam rację, dlaczego zatem nie mówi się wprost,
    że SARS-CoV-2 przeminie wraz z upałami?

    - co to za wirus, który atakuje z dobrym skutkiem wszystko:
    oczy, górne drogi oddechowe, dolne drogi oddechowe, jelita...

    IMO SARS-CoV-2 atakuje płuca, nie wszystko jak leci

    Chińczycy łapią wszędzie ludzi z gorączką (od 38 °C w górę)
    i kierują na rezonans magnetyczny; gdy MR wykaże stosowne
    spustoszenia płuc -- pacjent jest testowany inaczej...

    -=-

    Czy polskie wAdze opracowują teraz (zgodnie ze stwierdzeniem:
    ,,mądry Polak po szkodzie'') procedury, które zostałyby
    uruchomione podczas kolejnej podobnej sytuacji? (która
    IMO nastąpi, o ile tę pandemię ludzkość przeżyje)

    Dlaczego tak długo czekano z wprowadzeniem nakazu noszenia
    ochronnych maseczek, czy czegokolwiek, co osłaniałoby usta i nos?

    --