  • 11. Data: 2002-03-08 09:56:38
    Temat: Re: Najlepszy bank w Polsce!!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No wlasnie. Nie pomysleliscie, ze bank moze _nie_ _chciec_, a w najlepszym
    > razie tolerowac drobnych klientow? W zwiazku z czym zupelnie prawidlowo
    robi
    > ograniczajac naklady na ich obsluge, a koncentrujac sie na najlepszym
    > segmencie. Z punktu widzenia "egoistycznego" interesu _banku_ jest to jak
    > najbardziej godne pochwaly i swiadczy wlasnie o _dobrym_ zarzadzaniu. A
    tego
    > wlasnie dotyczyl ranking (co innego gdyby przeprowadzono ranking w
    > kategorii "bank najbardziej przyjazny dla klienta"). Wiecej obiektywizmu
> [...]

    Najlepszy to najlepszy nie ma co sie rozwodzic.
    Zarzadzanie PR tez jest funkcja zarzadzania ;) a bankowi chyba powinno zalec
    zeby utrzymywac dobry wizerunek...
    Korzystaja bo ludzie sa tam od wielu lat, maja rachunki zalozone przez
    zaklady pracy itp.

    Kolejna rzecz - kto powiedzial, ze drobnica zawsze pozostanie dorbnica?
    Pamietaj, ze ze zlota karta zwraca sie kierownik placowki - a myslisz ze
    duzo ludzi wytrzyma takie a nie inne panujace obyczaje???

    I co? I straci po prostu przyszlego klienta z ktorego mozna doic.

  • 12. Data: 2002-03-08 11:10:08
    Od: <n...@p...onet.pl>

  • 13. Data: 2002-03-08 13:53:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > dobrze napisali:)

    Tnij cytaty i jesli masz zamiar pisac ja tez - to lepiej nie pisz- oddam wam
    palme pierwszenstwa jesli chcesz - moge nawet adres zmienic..

  • 14. Data: 2002-03-08 14:52:53
    Od: <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > inwestycyjne dla globalnych firm i instytucji. Global Finance ma 50,000
    > prenumeratorów i ponad 235,000 czytelników w 160 krajach świata. (AN)

    Każdy 'bankowy' audytor w Polsce powie to samo. Eksperci Z Global Finance
    przecież nie widzą kolejek w tym banku, pewnie też nie byli tam nigdy
    obsługiwani. Patrzą na wyniki finansowe. A te trzeba przyznać Bank PEKAO SA ma
    dobre (tylko jak długo).

    Pozdrv,
    Dzappi

  • 15. Data: 2002-03-08 14:58:39
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Tnij cytaty i jesli masz zamiar pisac ja tez - to lepiej nie pisz- oddam wam
    > palme pierwszenstwa jesli chcesz - moge nawet adres zmienic..

    nie oto chodzi.

  • 16. Data: 2002-03-08 15:18:36
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    d...@p...onet.pl wrote:
    > Każdy 'bankowy' audytor w Polsce powie to samo. Eksperci Z Global
    > Finance przecież nie widzą kolejek w tym banku, pewnie też nie byli tam > nigdy
    obsługiwani.

    Nigdy nic nie wiadomo - patrz poniżej...

    > Patrzą na wyniki finansowe. A te trzeba przyznać
    > Bank PEKAO SA ma dobre (tylko jak długo).

    ...tak długo jak są kolejki w tym banku. Jesli nie będzie kolejek, to
    będzie znaczyć, że klienci sobie poszli do innych banków i wyniki pekao
    się pogorszą.
    ;-)

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 17. Data: 2002-03-08 18:24:33
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

    Użytkownik "Marcin Hyła" <c...@r...org.pl> napisał w wiadomości

    > ...tak długo jak są kolejki w tym banku. Jesli nie będzie kolejek, to
    > będzie znaczyć, że klienci sobie poszli do innych banków i wyniki pekao
    > się pogorszą.
    > ;-)

    Marcin, czy ja dobrze widzę? Tym lepszy bank im dłuższe kolejki?
    :-P

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2002-03-08 18:45:29
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    Slawomir Tobis wrote:

    > Marcin, czy ja dobrze widzę? Tym lepszy bank im dłuższe kolejki?
    > :-P

    kurczenie się i zniknięcie kolejek będzie wyraźnym sygnałem dla
    analityków, żeby obniżać ratingi, a dla inwestorów - żeby opylać
    akcje... ;-)))

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl