  • 1. Data: 2009-03-04 11:43:44
    Temat: Najlepsza lokata/polisa
    Od: "marcib" <m...@o...pl>

    Hmm wygląda na to, że Vwbank nieźle przyciął swoje lokaty. Niegdyś jeszcze
    rentownośc ich produktu - ubezpieczenia sięgała 6,9 netto, a teraz 5,4.
    Nieładnie, chyba Getin został sam.

  • 2. Data: 2009-03-04 11:50:22
    Temat: Re: Najlepsza lokata
    Od: " aneczka.jedna" <a...@W...gazeta.pl>

    nie jest tak źle, są inni :)
    najwyżej oprocentowane internetowe lokaty masz na
    432&v=2&s=0
    a wszystkie często uaktualniane
    http://sheet.zoho.com/view.do?url=http://yyy.pl/loka
    ty.xls

  • 3. Data: 2009-03-04 11:53:18
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " aneczka.jedna" <a...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:golptt$ra7$1@inews.gazeta.pl...

    > najwyżej oprocentowane internetowe lokaty masz na
> [...]

    Przy okazji - nie zakładałbym obecnie lokat rocznych.

    Różne rzeczy mogą się przydarzyć PLN na początku przyszłego roku i można nie
    zdążyć uratować środków albo przystąpić do ich ratowania w najgorszym
    momencie.

    marekz

  • 4. Data: 2009-03-09 19:17:33
    Od: bomart <b...@p...fm.skasuj.to.i.to>

    MarekZ pisze:

    > Różne rzeczy mogą się przydarzyć PLN na początku przyszłego roku i można
    > nie zdążyć uratować środków albo przystąpić do ich ratowania w
    > najgorszym momencie.

    Czy moglbys rozwinac powyzsze?
    Brzmi jak przepowiednia zalamania rynku bankowosci w Polsce...

    --
    bomart

  • 5. Data: 2009-03-10 00:27:37
    Od: sorden <s...@w...pl>

    bomart wrote:

    > Brzmi jak przepowiednia zalamania rynku bankowosci w Polsce...

    Oslabienie zlotowki = zapasc bankow ? ciekawa teoria. pytanie gdzie
    argumenty.

    --
    in

  • 6. Data: 2009-03-10 13:12:27
    Od: k...@o...pl

    On 4 Mar, 12:53, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Różne rzeczy mogą się przydarzyć PLN na początku przyszłego roku i można nie
    > zdążyć uratować środków albo przystąpić do ich ratowania w najgorszym
    > momencie.
    Jeszcze bardziej osłabić? Ja wiem, że USD mówiło się, że ma być po 6
    pln, ale to miał byc wzrost względem koszyka walut a nie spadek
    wartości PLN tylko ;)

    Skoro ma być gorzej to może lepiej od razu kupować waluty. Tylko że
    wzrosty już były więc ryzyko duże. Niestety za rok problem będzie ten
    sam - pewnie człowiek nie zdąży i kupi waluty w najgorszym momencie:P

  • 7. Data: 2009-03-10 13:27:29
    Od: sorden <s...@w...pl>

    k...@o...pl wrote:

    > Skoro ma być gorzej to może lepiej od razu kupować waluty. Tylko że
    > wzrosty już były więc ryzyko duże. Niestety za rok problem będzie ten
    > sam - pewnie człowiek nie zdąży i kupi waluty w najgorszym momencie:P

    Pamietaj, ze kryzys jest dopiero przed nami. Teraz mamy preludium na
    papierze. bezrobocie i spowolnienie dopiero idzie.

    --
    in