  • 31. Data: 2003-05-30 06:20:17
    Temat: Re: Naga prawda o "Unii": www.e-upr.org
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > NAFTA
    A czy NAFTA zaproponowała nam wstąpienie do swojej organizacji?
    Nie przypominam sobie żeby tak było.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 32. Data: 2003-05-30 06:37:48
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    > Przeciez Chile nazlezy do NAFTA :)))

    Owszem należy bo niby do jakiej organizacji ma należeć? Do UE raczej ma
    trochę daleko. Dla Chile to dość naturalne.

  • 33. Data: 2003-05-30 06:40:52
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Moze i nie ma ale liczy sie z kim prowadzimy glownie wymiane gospodarcza. a
    my raczej nie prowadzimy jej z Chile tylko w zdecydowanej wiekszosci z
    krajami sasiednimi i europejskimi czyli z UE.
    Ludzie zejdzcie w koncu na ziemie, licza sie realia.
    Ja tez bym pewnie wolal miec sytuacje gospodarcza i wolnosc gosp. taka ja w
    USA ale to nierealne. Pewnych rzeczy nie da sie przeskoczyc.

  • 34. Data: 2003-05-30 12:16:46
    Temat: Re: Oto na jakich warunkach wstapimy do UE
    Od: n...@o...pl

    > Użytkownik "Rafal Urbanelis"
    > Gdybyś jeszcze sprawdził, czy Norwegia (albo norwegia) jest członkiem UE ...

    oczywiscie masz racje.
    to wynikalo z pospiechu i nieuwagi. (podobnie jak i literowki w moim poscie).
    oczywiscie moja pomylka nie zmienia faktu ze oryginalny post zawiera bzdury.

    nie umiescilem w statystykach kilku krajow (UK, luksemburg), jednak rowniez
    niewiele to zmieni.

    oczywiscie mozna teraz polemizowac:
    sam napisalem bzdure - a mowie ze inni napisali bzdury. OK.
    macie racje.
    jednak moj wywod mial tylko na celu dowod ze autor orginalnego postu napisal
    nieprawde.
    spedzilem na nad tym wywodem 7 minut (i tak za wiele).

    pozdr,
    rafal urbanelis

  • 35. Data: 2003-05-30 14:25:14
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > A czy NAFTA zaproponowała nam wstąpienie do swojej organizacji?
    > Nie przypominam sobie żeby tak było.

    To my musimy wyrazić chęć przystąpienia

  • 36. Data: 2003-05-30 14:31:00
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Przeciez Chile nazlezy do NAFTA :)))

    > A Chile to nasza południowa czy zachodnia granica?
    A Singapur nie leży na kontynencie amerykańskim.
    Istnieje duże prawdopodobieństwo (dużo o tym pisze prasa Turecka), że
    Turcja niechciana przez UE przystąpi do NAFTA więc i dla nas do granicy
    by nie było daleko. Ale nie o granice chodzi bo NAFTA nie będzie tworzyć
    struktur państwowych jak UE (patrz propozycje konstytucyjne UE) a tylko
    tworzeniem szerokiej strefy wolnego handlu.

  • 37. Data: 2003-05-30 14:49:28
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    napisal
    > nieprawde.
    > spedzilem na nad tym wywodem 7 minut (i tak za wiele).

    Na pewno za wiele, bo nie zdołałeś dojść do prawdy. Ponadto po
    przystąpieniu do UE bezrobocie wzrośnie do ok. 30%

  • 38. Data: 2003-05-30 15:27:09
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    A jak to wyliczyles??
    skor jestes takim jasnowidzem to moze stwierdzisz jaki za rok, 2, 3, 5 lat
    bedzie kurs dolara euro?
    przydaloby mi sie to bo bede bral kredyt.
    a moze tez powiesz mi kiedy wibor dojdzie do poziomu euriboru?

  • 39. Data: 2003-06-01 19:24:21
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 29 May 2003 14:53:15 +0200, "Darek" <g...@p...fm> wrote:

    >Widze ze nasluchales sie roznych ciekawych rzeczy. Tylko ze to malo realne.

    NAFTA to nie jest organizacja polityczna. To umowa gospodarcza.

    >Chyba ze podholujesz polske gdzies na Atlantyk. A poziomu zycia nie zapewni
    >nam ani UE ani Nafta. sami musimy zadbac o to.

    Obawiać się jedynie można, że możemy sobie "dbać" ile chcemy.
    Eurosocjalizm i tak nie pozwoli na rozwój. Jeśli ta Unia daje takie
    wspaniałe szanse rozwoju, to dlaczego Niemcy się "zwijają", wciąż
    słychać o strajkach i protestach tam czy we Francji? Jakoś nie wierzę,
    że Niemiec, Francuz czy Brytyjczyk "sypnie groszem" w obliczu swoich
    własnych kłopotów z "domknięciem kasy" na emerytury własnych obywateli
    (a już zwłaszcza, że UE chętnie da kasę na kształecenie młodych
    Polaków za granicą, jak słyszę w programie propag... tfu, wyborczym:-)
    --
    Jarek Andrzejewski

    Co to znaczy: "niemożliwa anulacja zleceń stałych należności". MBank nie wie...

  • 40. Data: 2003-06-01 21:03:55
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    > słychać o strajkach i protestach tam czy we Francji? Jakoś nie wierzę,
    > że Niemiec, Francuz czy Brytyjczyk "sypnie groszem" w obliczu swoich
    > własnych kłopotów z "domknięciem kasy" na emerytury własnych obywateli

    Ale po to mamy wstąpić do Unii, by Polakom żyło się co najmniej tak wygodnie
    jak Portugalczykom czy Grekom.
    Rozbujały socjal niemiecki i francuski musi się zmniejszyć, bo coraz
    trudniej sprzedawać ichnie produkty z ogromnymi marżami na całym świecie.
    Azja dostarcza nam towary tanio - nie trzeba już europejskich.

    A Polska "singlowo" w środku UE, to byłby ewenement.
    Z polskimi rządcami:-(
    Afera goni aferę, Chapaj póki możesz, bo ci się należy:-(
    NIE ! Takiej Polsce dziękujemy.:-(