  • Data: 2018-12-28 12:23:24
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:f111d67f-7a11-4356-a4ea-a31dec715a44@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 28 grudnia 2018 11:24:28 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    >Powyższe to na waciki

    Niby tak, ale banki by sie pewnie ucieszyly, gdyby mogly 5zl za konto
    kasowac :-)

    >10% rocznie od wykorzystanego limitu to jest zarobek
    >I o ile przy kredycie gotówkowym po każdej spłacie raty saldo spada i
    >w końcu 0zł osiągnie

    To trzeba klienta namowic na nowy.
    Co pan bedzie starym samochodem jezdzil i wydawal na kosztowne naprawy
    u mechanikow - kup pan nowe na gwarancji.
    Nie ma pan pieniedzy ? Alez sluzymy pomoca :-)

    >Przy KK najczęściej miesiąc w miesiąc saldo jest podobne bo klient
    >spłaca tylko Kwotę minimalna więc co miesiąc płaci 10%(w skali roku)
    >odsetek a saldo zadłużenia nie maleje;)

    No nie wiem, bo u mnie jakos inaczej.
    Ale moze i statystycznie masz racje. Tak namawiaja, jakby to im
    przynosilo naprawde duzy zysk, a nie na waciki :-)

    J.