  • 1. Data: 2009-03-18 12:02:49
    Temat: Nadmiar informacji pomaga czy przeszkadza?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Są ludzie, którzy zrobili studia z ekonomii, przeczytali wszystkie możliwe
    książki o AT oraz AF, obserwują wszystkie możliwe wskaźniki i czytają
    wszystkie raporty.
    I zarządzają kapitałem funduszu ze stratą 60% na rok.

    Inni po rzucą okiem na wykres. Wykreślą kilka linii, przeczytają gazetę i
    zarządzają kapitałem, z pozytywnym skutkiem poświęcając mniej niż godzinę
    dziennie.

    Czy poznanie wszystkich technik i obserwowanie maksymalnej ilości wskaźników
    pomaga, czy przeszkadza?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-03-18 12:17:02
    Temat: Re: Nadmiar informacji pomaga czy przeszkadza?
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    wiadomości news:gpqoec$2vo$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > wszystkie raporty.
    > I zarządzają kapitałem funduszu ze stratą 60% na rok.

    gdyby zarządzali stoma tysiącami to całkiem możliwe że większość z nich by
    miała wyniki spektakularne bo trzeba być debilem żeby stracić a w takiej
    sytuacji jak oni są to przykro mi. Nawet jeśli nie wszyscy są debilami to
    widać efekty.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 3. Data: 2009-03-18 12:21:25
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sytuacji jak oni są to przykro mi. Nawet jeśli nie wszyscy są debilami to

    Każdy mały inwestor ma możliwość stop loss. Instytucjonalny chyba nie założy
    SL mając kilkadziesiąt czy nawet kilka procent akcji?
    Czy mam rację twierdząc, że mozliwość skutecznego ucinania strat stop
    lossami daje to małym inwestorom potężną przewagę nad dużymi?

  • 4. Data: 2009-03-18 12:23:04
    Temat: Re: Nadmiar informacji pomaga czy przeszkadza? [W czym?]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> pisze:

> [...]
    > niż godzinę dziennie.
    >
    > Czy poznanie wszystkich technik i obserwowanie maksymalnej ilości

    W jak długim horyzoncie czasowym? :-)

    W gazetach często piszą o tych kilku "odważnych" co postawili wszystko
    na jedną kartę i doszli do milionów, ale jak nawet napiszą o którymś z
    dziesiątek tysięcy "bezimiennych idiotów" co postawili wszystko na jedną
    kartę i przegrali to się krócej zapamiętuje :-)

    Co byś nie zrobił to giełda pozostanie "częściowo loterią",
    grą z "informacją niezupełną".

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Gdybym nie miał nadziei, nie osiągnąłbym tego, co wydaje się nieosiągalne.

  • 5. Data: 2009-03-18 14:28:50
    Od: "root" <r...@v...pl>

> [...]
    > zarządzają kapitałem, z pozytywnym skutkiem poświęcając mniej niż godzinę

    Jasne tysiące ludzi obstawia co tydzien totka i nic. Zawsze jednak trafi sie
    taki jeden i zgarnia wszystko.
    Bardziej konkretnie? Ilu znasz takich genialnych inwestorów?

  • 6. Data: 2009-03-18 14:36:23
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Ja nie znam bezpośrednio, znam tylko nick takiego genialnego inwestora.
    Podpisuje sie root
    :-)

    DJ

  • 7. Data: 2009-03-18 14:51:37
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > Hehe. Stawianie wszystkiego na jedną kartę jest najskuteczniejszą metodą,
    > aby wszystko stracić.

    jest jednak czasami skuteczna by SZYBKO zarobić pieniądze

    a rozsądnej reszcie pozostaje po cichutku pomalutku sensownie pracować,
    sensownie pomnażać kapitał, i tak najlepiej przez pare pokoleń - to jest
    prosta sprawdzona skuteczna droga do bogactwa

    brzmi nudnie, jest nudna,

    stąd odwieczne poszukiwania skutecznej drogi na skróty

  • 8. Data: 2009-03-18 18:06:55
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    > Czy mam rację twierdząc, że mozliwość skutecznego ucinania strat stop
    > lossami daje to małym inwestorom potężną przewagę nad dużymi?

    IMHO ogromna. Stopy i ogolnie wychodzenie jak przestaje isc w nasza strone
    to podstawa.