  • Data: 2019-10-23 16:19:05
    Temat: Re: Nadchodzi nowe
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 października 2019 16:08:27 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Tamta dalej działa

    A, to dobrze.
    Szeryf lata temu zrobił wielkie oczy, jak pokazałem mu fakturę na deskę chyba za
    150zł - ale pierwsza po przeprowadzce padła po pół roku, druga (z kaczuszką) jeszcze
    szybciej - a ta twardo od 2008 służy, ciekawe, czy ma jeszcze trochę tych jonów
    srebra czy też wszystkie się "wyłopotały na wietrze" ;>

    > Dokładnie tak. Dwa lata(kurcze prawie dokładnie dwa) mnie żona motywowała w końcu
    się zdecydowałem;)

    Bardzo ładne skarpetki widziałem, z antypoślizgami na podeszwach w kształcie napisu:
    "Jak powiedziałem, że coś zrobię, to nie musisz mi co pół roku przypominać!" ;>