  • 1. Data: 2003-02-04 13:31:39
    Temat: Nadchodzi kataklizm czyli Prokom i PKO BP
    Od: w...@o...pl

    W dzisiejszej Rzepie jest artykuł o komputeryzacji PKO BP.
    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_030204/ekonomia/ekon
    omia_a_12.html

    Z jego treści wynika, że Prokom ma duże szanse na wygranie przetargu. Ponieważ
    jest to firma, która jest już słynna z partaczenia dużych projektów
    informatycznych należy się zastanowić czy warto jeszcze trzymać swoje
    oszczędności w PKO BP w przypadku gdyby faktycznie Prokom wygrał przetarg...

  • 2. Data: 2003-02-04 14:00:55
    Temat: Re: Nadchodzi kataklizm czyli Prokom i PKO BP
    Od: " dezet" <d...@N...gazeta.pl>

    w...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > oszczędności w PKO BP w przypadku gdyby faktycznie Prokom wygrał przetarg...

    Zawsze znajdzie się tyle czasu, by zwiać ;)
    PS. A cóż Cię tam jeszcze trzyma?

  • 3. Data: 2003-02-04 14:08:21
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > informatycznych należy się zastanowić czy warto jeszcze trzymać swoje
    > oszczędności w PKO BP w przypadku gdyby faktycznie Prokom wygrał

    Oszczędności może nie, ale kredyt wziąć i owszem - jeśli będzie taka nad
    nimi kontrola jak nad składkami ZUS :-))).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-02-04 15:07:14
    Od: w...@o...pl

    > Zawsze znajdzie się tyle czasu, by zwiać ;)
    > PS. A cóż Cię tam jeszcze trzyma?

    Mnie w sumie nic, ale moja matka ma tam rachunek, ktorego jestem pelnomocnikiem
    i ma niestety pecha bo mieszka w miejscowosci, w ktorej nie ma innego banku...

  • 5. Data: 2003-02-04 20:39:45
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    w...@o...pl pisze:
> [...]
    >oszczędności w PKO BP w przypadku gdyby faktycznie Prokom wygrał przetarg...

    Może nie będzie tak źle :) Prokom niedawno wchłoną Softbank, który ma
    doświadczenie we wdrażaniu systemów bankowych.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 6. Data: 2003-02-05 20:04:52
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 6 Feb 2003 00:33:28 +0100, "Kal" <k...@3...net> wrote:

    >Jakoś PZU, Warta, TPSA, Poczta Polska i
    >wiele innych - dużych firm było przez Prokom
    >informatyzowanych i wszystkie doskonale
    >funkcjonuja, wiec zastanow sie co piszesz
    >kretynie.

    Kolega pracuje w Prokomie ? Chyba tak, bo kazdy pracownik Poczty wie
    jak przebiegala komputeryzacja i jakie sa jej koszty ... bleah ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 7. Data: 2003-02-05 23:33:28
    Od: "Kal" <k...@3...net>

    Jakoś PZU, Warta, TPSA, Poczta Polska i
    wiele innych - dużych firm było przez Prokom
    informatyzowanych i wszystkie doskonale
    funkcjonuja, wiec zastanow sie co piszesz
    kretynie.

    Kal

  • 8. Data: 2003-02-05 23:47:19
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    g...@o...pl wrote:

    > Doskonale funkcjonuj?? ROTFL !

    z sieci:

    ***********************
    - Co by bylo, gdyby Prokom pisal oprogramowanie dla elektrowni
    atomowych ?
    - Nic, nic by juz nie bylo.
    ***********************

  • 9. Data: 2003-02-05 23:51:25
    Od: g...@o...pl

    > Jakoś PZU, Warta, TPSA, Poczta Polska i
    > wiele innych - dużych firm było przez Prokom
    > informatyzowanych i wszystkie doskonale
    > funkcjonuja, wiec zastanow sie co piszesz
    > kretynie.

    Doskonale funkcjonują? ROTFL !

  • 10. Data: 2003-02-06 10:46:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kal wrote:
    > Jakoś PZU, Warta, TPSA, Poczta Polska i
    > wiele innych - dużych firm było przez Prokom
    > informatyzowanych i wszystkie doskonale
    > funkcjonuja, wiec zastanow sie co piszesz
    > kretynie.

    1.TPSA doskonale funkcjonuje ? A te mylne faktury to pewnie świstakc
    drukował ?
    KJ