    From: Paweł <r...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Na jakie reformy zdecyduje się koalicja PO - PSL ?
    Date: Sun, 13 Nov 2011 19:44:27 +0100

    XXL wrote:

    > W nawiązaniu do wątku sprzed kilku dni, który oparłem na wywiadzie z prof.
    > Filarem z Rady Gospodarczej przy premierze teraz pytanie zasadnicze: na
    > jakie
    > reformy zdecyduje się koalicja PO - PSL? Jakie projekty są gotowe poprzeć
    > Ruch Palikota czy SLD? Czy jakiekolwiek słuszne i uzasadnione reformy /
    > cięcia poprze PIS?
    >
    > Na początek uwaga z lekkim przymrużeniem oka: zdecydowana większość
    > uczestników tego forum z entuzjazmem przyjęłaby "reformy" polegające na
    > zniesieniu podatku od zysków kapitałowych, obniżeniu podatków, obniżeniu
> [...]

    z punktu widzenia szarego czlowieka...

    - likwidacje ulg (z marszu utna odpisy na internet/dziecko).
    - wzrost cen gazu/pradu (do ure juz wplynely zgloszenia na dwucyfrowe
    podwyzki od 2012), ktore przez sektor przemyslowy pociagna ceny
    wszystkiego w gore.
    - podniesienie akcyzy na diesla o 16gr netto (koniec okresu przejsciowego),
    czyli znow ceny wszystkiego w gore.
    - realne zduszenie rodzacego sie nawyku oszczedzania,
    czyli belka co do grosza.
    - po serii podwyzek, fala protestow zwiazkow zawodowych.
    - w miedzyczasie jakis skandalik, komisja sledcza, a potem "znow wybory".