  • 11. Data: 2003-01-17 23:12:50
    Temat: Re: NRB niedlugo w LG Petro
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b0a1vs$bd5$1@news.onet.pl...

    > Jestem ciekawa, czy da się bezpośrednio przelać na netkombo - ma ono
    całkiem
    > inny numer niż net konto - wprowadziłam sobie oba numerki w mBanku i w
    > poniedziałek potestuję przelew bezpośredni na netkombo (oczywiście w
    kwocie
    > niższej niż 1000 PLN)

    Takie testy byly juz prowadzone... dawno, dawno temu... ;). Poszukaj w
    archiwum postow Lidki :).

    > - ciekawe, czy przerzucą automatycznie na netkonto i

    Tak sie stanie.

    > czy jeżeli nie przerzucą, to bedą od tej kwoty naliczone netkombowe
    odsetki?

    a czemy by mialo tak byc?

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 12. Data: 2003-01-17 23:19:30
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    --
    Robert

    "Glenn" <g...@o...pl> napisała w wiadomości

    nie Ty pierwsza: news:b05l1d$pui$1@flis.man.torun.pl...

> [...]
    > niższej niż 1000 PLN) - ciekawe, czy przerzucą automatycznie na netkonto
    > czy jeżeli nie przerzucą, to bedą od tej kwoty naliczone netkombowe

    To daj znac, co wyszlo.
    Ale mozna tez probowac inaczej - zrobic wewnetrzny przelew w ramach LGnet,
    takze w sobote.

  • 13. Data: 2003-01-17 23:23:38
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Takie testy byly juz prowadzone... dawno, dawno temu... ;). Poszukaj w
    > archiwum postow Lidki :).

    O to sorki za śmiecenie - po prostu przy zmianie numerów jakoś rzuciło mi
    się to w oczy dopiero ;-)

    > a czemy by mialo tak byc?
    Jakby nie przerzucili, to teoretycznie money leżałoby sobie na rachunku
    wyżej oprocentowanym, ale skoro nie to sprawa jasna.

    > Pozdrawiam
    Również
    > Maciej
    Glenn

  • 14. Data: 2003-01-17 23:35:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > O to sorki za śmiecenie - po prostu przy zmianie numerów jakoś rzuciło mi
    > się to w oczy dopiero ;-)

    Nie ma za co. Nie czytywalas wtedy grupy [i think], a to bylo niedlugo po
    starcie LGNet-u.

    > Jakby nie przerzucili, to teoretycznie money leżałoby sobie na rachunku
    > wyżej oprocentowanym, ale skoro nie to sprawa jasna.

    To dziala podobnie jak w przypadku lokat. Przelew na rachunek lokaty zawsze
    mozesz sprobowac zrobic, ale w wielu przypadkach uznanie nastapi dopiero w
    dniu odnowienia lokaty lub dostaniesz zwrot, albo zostana zaksiegowane na
    innym rachunku.

    Maciej

  • 15. Data: 2003-01-18 07:35:07
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    MK <m...@i...pl>:

> [...]
    > zawsze mozesz sprobowac zrobic, ale w wielu przypadkach uznanie
    > nastapi dopiero w dniu odnowienia lokaty lub dostaniesz zwrot, albo

    Pamietam, ze w drugiej polowie lat '80 z powodzeniem wykonywalem przelewy
    bezposrednio na rachunek lokat, podajac w tytule okres lokaty. Bank nazywal
    sie Pomorski Bank Kredytowy, później wchłonięty przez Żubra.

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-01-18 08:05:30
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    nazywal
    > sie Pomorski Bank Kredytowy, później wchłonięty przez Żubra.

    Ktory dokladnie to byl rok i jak nazywal sie ten bank?

    karol

  • 17. Data: 2003-01-18 09:13:56
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Karol <a...@a...poczta.onet.pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ktory dokladnie to byl rok i jak nazywal sie ten bank?

    Chyba dokladnie nazywal sie Pomorski Bank Kredytowy Szczecin (PBKS), na
    starym rynku kolo Liceum Pielęgniarskiego. A rok nie był to jeden, druga
    połowa lat '80, czyli ok. 1985-1989.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2003-01-18 09:33:16
    Od: z...@p...onet.pl

    > ...Ciekawe co sie stanie, kiedy
    > wysle bezposrednio przelew na netkombo ... ;-)

    Moja ciekawość sięga głębiej:
    Jak zareagowałoby Kombo gdyby dostało kwotę różną od wielokrotności 1k, np.:
    999zł, lub 1234,01zł ;)

  • 19. Data: 2003-01-18 10:14:15
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl>:

    > Moja ciekawość sięga głębiej:
    > Jak zareagowałoby Kombo gdyby dostało kwotę różną od wielokrotności
    > 1k, np.: 999zł, lub 1234,01zł ;)

    Odruchem wymiotnym ;)

    --
    Robert

  • 20. Data: 2003-01-18 10:46:37
    Od: z...@p...onet.pl

    > Odruchem wymiotnym ;)

    ROTFL - z powodu barwnego określenia ;)

    Jeśli taki odruch rzeczywiście by wystąpił, to mnożą się dalsze niewiadome:
    * Czy 'wymiot' byłby pełny, czy cząstkowy (resztek nie będących krotnością
    1k)?
    * Czy 'wymiot' wystąpić by miał na zewnątrz banku, czy do miseczki
    (netKonto)?
    * Dlaczego Kombo nie mogłoby strawić takich wielkości, czy pola kwot
    obracanych w subprogramie Komba mają jakieś inne definicje niż typu real?

    Będę musiał to sprawdzić gdy uzbieram potrzebną do tego gotówkę; postaram się
    zameldować o wynikach.