  • 1. Data: 2004-02-26 11:22:25
    Temat: NRB
    Od: "Misiek" <m...@w...pl>

    Ostatnio spotkałem się z problemem numeracji rachunków w formacie NRB. W
    Bankach implementacja NRB jest w różnym stopniu zaawansowania. Nie każdy zdaje
    sobie sprawę, że od 7 lipca 2004 wszystkie Banki muszą stosować ten sposób
    numeracji. Co to oznacza dla przeciętnego zjadacza chleba? Np. brak poborów na
    rachunku, brak realizacji zleceń stałych itp.
    Informację na temat nrb znalazłem w serwisie www.nrb.pl. Polecam.

  • 2. Data: 2004-02-26 11:26:42
    Temat: Re: NRB
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Misiek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Misiek - obudziłeś się z zimowego snu, czy jak ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-02-26 11:27:37
    Od: "Misiek" <m...@w...pl>

    autopoprawka :)
    Wdrożenie NRB wchodzi z dniem 1 lipca 2004.

  • 4. Data: 2004-02-26 11:28:56
    Od: "Misiek" <m...@w...pl>

    > Użytkownik "Misiek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Misiek - obudziłeś się z zimowego snu, czy jak ;-))) ?
    >

    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Jeszcze śpię :))))
    i Banki chyba też

  • 5. Data: 2004-02-26 12:07:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Misiek" <m...@w...pl> writes:

    > i Banki chyba też

    Wiekszosc chyba juz ma nowe numery - poza Pekao z zubrem.

    MJ

  • 6. Data: 2004-02-26 12:14:12
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Misiek"
    > autopoprawka :)
    > Wdrożenie NRB wchodzi z dniem 1 lipca 2004.

    ono juz weszło ;-)
    1 lipca to z elixiru "wyjdzie" stara numeracja a NRB pozostanie
    *** blad ***

  • 7. Data: 2004-02-26 12:23:42
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > Informację na temat nrb znalazłem w serwisie www.nrb.pl. Polecam.

    tia.. każdy chce jakoś zainstnieć w sieci :)))
    tylko mało wolnej tematyki zostało :)

    ale żeby wykazać się aż taką ignoracją ?

    a tak na marginesie, to ciekawe, że kolega pisze z IP ING Banku Śląskiego

    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2004-02-26 13:25:49
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    wybierz zakladke "klub nrb" i wejdz w punkt jakikolwiek z przedzialu 1-8.
    dalej nie sprawdzalem, masz wiecej takich kwiatkow?
    :)))
    zbyszko janke

  • 9. Data: 2004-02-26 19:08:01
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Wiekszosc chyba juz ma nowe numery - poza Pekao z zubrem.

    Przeglądałem pliki z KIRu w styczniu. IMHO większość oddziałów nie ma nowych
    numerów.
    Co gorsza wszelkie gazownie/elektrownie/telefonie/telewizje/mieszkalnie są w
    lesie z wystawianiem rachunków na nowe numery. Zapytane o nowy numer konta
    wytrzeszczają gały i opadają im kopary :-(

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2004-02-27 11:48:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Bogdan B."

    > Co gorsza wszelkie gazownie/elektrownie/telefonie/telewizje/mieszkalnie są w
    > lesie z wystawianiem rachunków na nowe numery. Zapytane o nowy numer konta
    > wytrzeszczają gały i opadają im kopary :-(

    w Warszqwie STOEN, MPWiK i Gazownia mają nowe numery - wszystkie zlecenia stałe
    mam już pozmieniane
    *** blad ***