  • 11. Data: 2005-06-07 20:32:22
    Temat: Re: NIGDY WIĘCEJ BPH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 7 Jun 2005 14:09:44 +0200, "PiotR" <p...@p...com> wrote:

    >srednio co trzeci post w tej grupie dotyczy tego banku
    >i nie sa to posty pochwalne
    >
    >pomysl co sie bedzie dzialo po polaczeniu z "Zubrem" bo ja tak
    >jakos mysle ze negatywnce cechy beda sie kumulowac

    Ja nie wiem czy się zdążą skumulować, bo jak po połączeniu to wszystko
    pie...lnie (a p...lnie na pewno :-)) to mogą się już nie pozbierać :-)
    Ja na wszelki wypadek przed fuzją pozbędę się wszystkiego co mam (kk +
    makler) i dopilnuje żeby wszystko pozamykali. Choć i to nie gwarantuje
    mi spokoju ;-)

    G.

  • 12. Data: 2005-06-07 20:41:01
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-07 22:32- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Piotr Gralak, gdy pisał(a):

> [...]
    > Ja na wszelki wypadek przed fuzją pozbędę się wszystkiego co mam (kk +
    > makler) i dopilnuje żeby wszystko pozamykali. Choć i to nie gwarantuje

    Ja, wiedziony psim swędem już miesiąc temu nakazałem małżonce mojej
    zlikwidowanie kart kredytowych w BPH, sam zaś zaraz potem rozwiązałem
    umowę w kwesti skrytki sejfowej. I proszę: w dwa dni później, z za płota
    ukazała się ta oto straszna koalicja. Bardzom z siebie rad, tym bardziej
    że skrytki w BOŚu okazały się być co prawda opartymi o kartonowe
    pudełka, ale za to prawie trzy razy tańszymi.
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 13. Data: 2005-06-07 21:57:06
    Od: "rynio777" <r...@g...plNOSPAM>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Znaczy się Maestro?

    nie
    karta IKM - tylko mozna wybierac w okienku pekao kaske

    chyba bez limitow bez dowodu tylko karta+ pin

    > To po kiego utrzymujesz tam konto, szczególnie, że bardzo tanie nie jest?

    musze miec dostaje tam kredycik studencki :)

    pzdr

  • 14. Data: 2005-06-08 05:45:21
    Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl>

    rynio777 wrote:

    > zubr chyba jeszcze gorszy
    > mam tam konto od prawie 2 lat
    (...)

    Masochista? A kto cię tam trzyma?
    Serio, nie rozumiem tego typu żali - jeżeli nie podobają mi się usługi
    banku, rezygnuję z nich i tyle.

    --
    Z poważaniem
    PWZ

  • 15. Data: 2005-06-08 05:46:58
    Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl>

    rynio777 wrote:

    > musze miec dostaje tam kredycik studencki :)

    Acha... Z czystej ciekawości: jeżeli dostajesz kredyt studencki w banku
    X, nie można zlecić mu przelewania tego kredytu do banku Y?

    --
    Z poważaniem
    PWZ

  • 16. Data: 2005-06-08 12:11:35
    Od: "rynio777" <r...@g...plNOSPAM>

    Użytkownik "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Acha... Z czystej ciekawości: jeżeli dostajesz kredyt studencki w banku
    > X, nie można zlecić mu przelewania tego kredytu do banku Y?

> [...]

    powiedziano mi w zubrze ze nie

    wiec zalozylem wtedy u nich konto i tak sie mecze ;/

    pzdr

  • 17. Data: 2005-06-08 21:18:08
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    rynio777 wrote:

    > powiedziano mi w zubrze ze nie
    >
    > wiec zalozylem wtedy u nich konto i tak sie mecze ;/

    No cóż, okłamali Cię.
    http://www.pekao.com.pl/tabele1s4.xml?/lang=PL/90615
    9-675027-36657

    16.1 Od każdej wypłaconej miesięcznej transzy kredytu
    - gdy student posiada lub założy Eurokonto Akademickie / Pakiet Eurokonto
    Akademickie: bez prowizji
    - gdy student nie posiada Eurokonta Akademickiego / Pakiet Eurokonto
    Akademickie: 0,5% kwoty raty

    pozdrawiam
    Ralf

  • 18. Data: 2005-06-09 08:04:33
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    rynio777 wrote:
> [...]
    >
    > nie dosc ze biora 5 zl za przelew na wlasne konta to jeszcze przelew nie
    > wiadomo jak dlugo idzie!
    >
    > dodam ze korzystalem juz ze skyeurope i placac im przelewem z mBanku bank
    > wiadomo zewnetrzny (koszt przelewu 0,50zl) pieniazki doszly natepnego dnia
    > raniutko i od razu dostalem potwierdzenie
    >
    > wiec to jakies przegiecie
    >

    > niby sie tak pieknie reklamuje ze konta 0 zl ale przelewy po 5tce i ida z
    > predkoscia swiatla masakra :)
    >
    > no wyżalilem sie :):)
    >
    > macie podobne doswiadczenia z tym bankiem ?

    kazali mi zamknac konto po trzech miesiacach braku zadeklarowanych
    wplywow (nie zalegalem z oplatami). teraz pewnie wyprosza mnie z pekao
    sa. w ubieglym roku spieprzyli mi cale wakacje rozpatrujac wniosek
    kredytowy przez 7 tygodni zamiast reklamowanych 7 dni. nie polecam.

    wroble cwierkaja ze przejecie ma sie dokonac do 2006 roku i system
    informatyczny BPH zastapi system informatyczny pekao sa. nie jestem
    szczegolnym fanem zubra, ale maja tam rozsadnie wycenione uslugi, ktore
    sa czasami niezbedne w transakacjach zagranicznych a niedostepne w
    innych bankach. jak sie polacza, wiekszosc z tych uslug pewnie zniknie,
    albo beda bardzo drogie i tylko dla posiadaczy ROR-u. no i bede w
    glebokim dudu.

    jacek

  • 19. Data: 2005-06-09 15:48:11
    Od: maHo <m...@p...net>

    yayco wrote:
    [ciach]
    > ukazała się ta oto straszna koalicja. Bardzom z siebie rad, tym bardziej
    > że skrytki w BOŚu okazały się być co prawda opartymi o kartonowe
    > pudełka, ale za to prawie trzy razy tańszymi.

    czy "oparte o kartonowe pudełka" to znaczy że ich konstrukcja jest
    oparta o zasadę działania kartonowego pudełka, czy też po prostu
    opierają się o kartonowe pudełka żeby się nie przewróciły?.

    Jeżeli to pierwsze, to jaki jest sens sejfu z kartonu?

    pozdrav

    maHo

  • 20. Data: 2005-06-09 15:57:04
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-09 17:48- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    maHo, gdy pisał(a):

> [...]
    > opierają się o kartonowe pudełka żeby się nie przewróciły?.
    >
    > Jeżeli to pierwsze, to jaki jest sens sejfu z kartonu?

    Sejf jest normalny (metalowy), natomiast to co deponujesz wkładasz do
    kartonowego pudełka. Pewnie z racji ekologicznych - wszak to BOŚ ;-)
    Gdybyś nie wiedział - częściej występują pudełka z tworzywa sztucznego.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****