  • 1. Data: 2004-03-21 17:52:44
    Temat: [NFI] Smętna pozostałość z prezentu
    Od: z...@p...onet.pl

    Może to jest NTG, ale na "Parkiecie" nie ma szans na rzeczową odpowiedź :(

    Otóż mam resztki z NFI, po jednym z każdego rodzaju. By pozbyć się ich
    sprzedając za pośrednictwem BM musiałbym zapłacić za usługę MINIMUM po
    5zł/papier. Cena papierów, natomiast, waha się obszarze grubo poniżej 5zł (np.
    12NFI, Jupiter).

    Jakie widzicie możliwości pozbycia się tego wątpliwej wartości prezentu?

    Olać to i wypisać się z "klienctwa" BM, który systematycznie ssie ode mnie po
    4zł/mc? Sprzedać, co oznacza DOPŁACIĆ dodatkowo haracz?

    Może widzicie inne wyjście, którego ja dostrzec nie mogę?

  • 2. Data: 2004-03-21 18:37:58
    Temat: Re: [NFI] Smętna pozostałość z prezentu
    Od: "plusz" <p...@i...nie.spamuj.pl>

    Użytkownik z...@p...onet.pl <z...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
> [...]
    >
    > Olać to i wypisać się z "klienctwa" BM, który systematycznie ssie ode
    > mnie po 4zł/mc? Sprzedać, co oznacza DOPŁACIĆ dodatkowo haracz?

    1. pl.biznes.wgpw
    2. dokup większą ilość i sprzedaj po 1 maja wszystko razem

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2004-03-21 18:45:30
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 21 mar 2004, napisal(a) taki ciekawy tekst-wart
    przeczytania :

    > Olać to i wypisać się z "klienctwa" BM, który systematycznie ssie
    > ode mnie po 4zł/mc? Sprzedać, co oznacza DOPŁACIĆ dodatkowo
    > haracz?

    Znalezc kogos z kontem w Biurze Maklerskim (internetowym)
    Przelac mu te papiery (tylko nie wiem czy sie da,pytac w BM)
    Za papiery dostaniesz 65 zl.
    Koszt sprzedazy nie wiem jak u innych okolo 2 zl od papiera.
    Czyli 65-28=37.

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 4. Data: 2004-03-21 19:23:03
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Znalezc kogos z kontem w Biurze Maklerskim (internetowym)
    > Przelac mu te papiery (tylko nie wiem czy sie da,pytac w BM)

    W kazdym sie da, ale o ile mnie pamiec nie myli to bedzie kosztowalo ok. 50
    PLN od papieru (nie, nie pomylilem sie)

    > Za papiery dostaniesz 65 zl.
    > Koszt sprzedazy nie wiem jak u innych okolo 2 zl od papiera.

    Oj chyba wiecej....

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2004-03-21 20:02:21
    Od: z...@p...onet.pl

    > 1. pl.biznes.wgpw

    Ooo, thx, już tam wrzucam :)
    Tam rzeczywiście trochę mniej gwarzą o "futrach" ;)

    > 2. dokup większą ilość i sprzedaj po 1 maja wszystko razem

    Sądzisz, że ten chłam zdrożeje na tyle by warto ryzykować zamrożenia paru
    patoli?
    Jak narazie NFI systematycznie spadają...

  • 6. Data: 2004-03-21 20:08:48
    Od: z...@p...onet.pl

    > Oj chyba wiecej....

    Dokładnie!
    W moim przypadku: przelanie = 50zł, + koszty sprzedaży = nie mniejsze niż
    5zł/papier.
    Wniosek: oczywista strata :((

  • 7. Data: 2004-03-22 08:08:54
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 21 mar 2004,$$Szalony_Kapelusznik$$ napisal(a) taki
    ciekawy tekst-wart przeczytania :

    Znalezc kogos z kontem w Biurze Maklerskim (internetowym)

    > W kazdym sie da, ale o ile mnie pamiec nie myli to bedzie
    > kosztowalo ok. 50 PLN od papieru (nie, nie pomylilem sie)
    Z DM Banku Slaskiego przelewalem ostatnio papiery jakies 3 tys zl
    kosztowalo mnie to okolo 20 zl.

    > Oj chyba wiecej....
    W Amerbrokers 2 zl.
    Ale przy takich ilosciach i tak to wszystko sie nie oplaca ;)

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 8. Data: 2004-03-22 12:11:32
    Od: z...@p...onet.pl

    > Pieknego dnia 21 mar 2004,$$Szalony_Kapelusznik$$ napisal(a) taki
    > ciekawy tekst-wart przeczytania :

    > W Amerbrokers 2 zl.
    > Ale przy takich ilosciach i tak to wszystko sie nie oplaca ;)

    Amerbrokers to nie mój BM, z nawet gdyby nim był, to przelanie jednego papieru
    = 2zł, a dzisiejsza cena 12Piasta = 1,04zł, a cena Jupitera = 2,61zł.

    Czyli po przelaniu tylko tych dwóch NFI (2*2zł) pozostałoby mi na czysto 0,35zł.
    I co dalej miałbym zrobić z tym majątkiem?

    Ot, dylemat zafundowali nam prawodawcy :(((