eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiN26 - doładowanie konta › Re: N26 - doładowanie konta
  • X-Received: by 2002:a9d:332:: with SMTP id 47mr18820250otv.253.1559915345213; Fri, 07
    Jun 2019 06:49:05 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a9d:332:: with SMTP id 47mr18820250otv.253.1559915345213; Fri, 07
    Jun 2019 06:49:05 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
    !feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
    iganews.com!nntp.giganews.com!s188no225537itb.0!news-out.google.com!l126ni269it
    l.0!nntp.google.com!s188no225536itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goo
    glegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 7 Jun 2019 06:49:04 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <9...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <qbricd$acj$2@sunflower.man.poznan.pl>
    <6...@g...com>
    <qbs7pb$rft$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <0...@g...com>
    <qbv3ah$k09$2@sunflower.man.poznan.pl>
    <9...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: N26 - doładowanie konta
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Fri, 07 Jun 2019 13:49:05 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 20
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:643046
    [ ukryj nagłówki ]

    Uff, w końcu się udało, po ponad miesiącu - może dlatego, że zdjęcie było w negliżu,
    bo wieczorem zobaczyłem, że zresetowali "sprawdzanie tożsamości" i dali kolejną
    szansę ;>
    Więc mogłem dziś spróbować zrobić przelew - i wyszło, że są tak nowocześni, że aż
    wyszli przed szereg i ominęli etap weryfikacji SMSem - dostępna jest jedynie
    weryfikacja w apce mobilnej.
    Tak że można zapomnieć o używaniu N26 wyłącznie na komputerze - niezbędny jest nie
    tylko telefon, ale wręcz smarkfon.
    Tym bardziej, że nie ma możliwości zdefiniowania odbiorców zaufanych, jedynie można
    zrobić zlecenie stałe.
    Dodatkowo niestety aktywną weryfikację można mieć na raz tylko na jednym urządzeniu
    :(

    I nawet przyszedł rano mail od Niemców - że właśnie kobitka chciała napisać, że już
    zresetowane i można znów próbować - a tu niespodzianka, już zrobione i nawet
    weryfikacja przeszła ;>
    Ale żadnej nagrody pocieszenia nie udało się wygrać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1