  • 1. Data: 2002-01-17 20:52:55
    Temat: Multiport - dziala dodawanie rachunkow?
    Od: "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl>

    Kto ostatnio z sukcesem dodal rachunki w Multiporcie?

    Mnie sie od trzech dni nie udaje :(((

    -- Kaszpir

  • 2. Data: 2002-01-18 09:43:57
    Temat: Re: Multiport - dziala dodawanie rachunkow?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Ja chcialem dodac Multikonto - ale nie udalo mi sie - moze dlatego, ze nie
    odeslalem jeszcze umowy?

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-18 10:28:25
    Od: Pletwal <p...@p...onet.pl>

    AMRA wrote:

    > Ja chcialem dodac Multikonto - ale nie udalo mi sie - moze dlatego, ze nie
    > odeslalem jeszcze umowy?

    Ja przed chwila dodalem mBank'owe e-konto.
    Wszystko przebieglo poprawnie.

    Tomek

  • 4. Data: 2002-01-18 10:51:01
    Od: Michal Damski <a...@w...pl>

    Bez problemu dodałem konta w mbanku, niestety pomimo kilkakrotnych prób
    nie udało mi sie zobaczyć konta z multibanku, ale ja uzywam mozilli,
    wieęc moze to jest powód.

    pozdrawiam
    Michał Damski

  • 5. Data: 2002-01-18 23:07:55
    Od: "Andrzej Baranowski" <m...@h...pl>

    > Bez problemu dodałem konta w mbanku, niestety pomimo kilkakrotnych prób
    > nie udało mi sie zobaczyć konta z multibanku, ale ja uzywam mozilli,
    > wieęc moze to jest powód.
    Mi dziala mBank + Multibank
    pzdr
    Andrzej