  • 11. Data: 2008-09-22 20:47:47
    Temat: Re: Multikonto Aquarius?
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    news:gb8vou$ajo$2@news.onet.pl...

    > Rozumiem, ze jak wplaty beda 4999 PLN to bank za kare rozwiaze ze mna
    > umowa, gdyz stwierdzi ze takiego klienta niepotrzebuje ? ;)

    ;) A serio to pewnie poproszą o zasilanie albo zmienią (w co jednak wątpię)
    na "zwykłe". Przy okazji: nie wiem jak teraz, ale dla kont M. JA zakładanych
    kilka lat temu jest zapis w umowie o konieczności wpłat - taki jak wyżej,
    ale kwota 1000 zł. Ciekawe czy komuś kto nie wpłacal zamknięto konto - nie
    sądzę :)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 12. Data: 2008-09-22 20:48:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Raczej (ale ni chce mi się szukać) zacznie kasować oplatę za prowadzenie.

    Tyle to wiem. Czyli jedyna sankcja to oplata za rachunek w wysokosci 15
    PLN miesiecznie ? :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2008-09-22 20:53:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "dl" <q...@n...cy> writes:

    [...]

> [...]
    > M. JA zakładanych kilka lat temu jest zapis w umowie o konieczności
    > wpłat - taki jak wyżej, ale kwota 1000 zł. Ciekawe czy komuś kto nie

    W przypadku osób mających kredyt odnawialny słyszałem o monitach telefonicznych
    czy listownych.
    KJ

  • 14. Data: 2008-09-22 20:55:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    dl napisał(a):
> [...]
    > zakładanych kilka lat temu jest zapis w umowie o konieczności wpłat -
    > taki jak wyżej, ale kwota 1000 zł. Ciekawe czy komuś kto nie wpłacal

    Bank nie moze jednstronnie zmienic typu konta. Moze conajwyzej rozwiazac
    z klientem umowe ale nie wiem komu to bedzie na reke, na pewno nie bankowi.

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2008-09-22 20:56:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > W przypadku osób mających kredyt odnawialny słyszałem o monitach telefonicznych
    > czy listownych.

    Kredyt odnwialny kredytowi odnawialnemu nie jest rowny. Mozna kredyt
    miec i nie korzystac z niego, mozna kredyt miec i co miesiac
    wykorzystywac go w calosci.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2008-09-22 21:00:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Kredyt odnwialny kredytowi odnawialnemu nie jest rowny. Mozna kredyt
    > miec i nie korzystac z niego, mozna kredyt miec i co miesiac
    > wykorzystywac go w calosci.

    Ale tu nie rozmawiamy o kredytach tylko o o konsekwencjach niezasilania konta. :-P
    KJ

  • 17. Data: 2008-09-22 21:11:02
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    > Bank nie moze jednstronnie zmienic typu konta. Moze conajwyzej rozwiazac z
    > klientem umowe ale nie wiem komu to bedzie na reke, na pewno nie bankowi.

    Oj no ale przecież jasne jest, że taki warunek (te wpłaty >5k) jest tylko po
    to, aby się pozycjonować na rynku do określonej grupy docelowej czyli tak
    zarabiających - zapewne (nie sprawdzałem) nawet jeśli przez kilka miesięcy
    czyjeś wpłaty na AQ nie przekroczą nawet 1000 zł to bank nawet nie będzie go
    upominał. Ale sam warunek w umowie niektórym może łechtać ego (jeśli
    potrzebuje takiego łechtania). Podobnie jak "prestiżowa" KK ;)

    A pozostali po prostu korzystają z lepszych "ficzerów" nie przepłacając za
    prowadzenie :)

    --
    | |

  • 18. Data: 2008-09-22 23:48:38
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Zapis w umowie jest taki: "Posiadacz M. AQ zobowiązuje się do dokonywania
    > systematycznych wpłat na rachunek, nie rzadziej niż raz na trzy miesiące,
    > z zastrzeżeniem, iż średnia miesięczna dokonanych we wskazanym okresie
    > wpłat nie będzie niższa niż 5000 zł" - myślę, że rozwiewa Twoje
    > wątpliwości ;)

    A jak wyglada w to w przypadku konta wspolnego dla dwoch osob, czy srednie
    wplywy tez wystarcza 5tys. mies czy musza byc 10tys.?

  • 19. Data: 2008-09-23 07:01:54
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 22 Wrz, 21:12, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > To tez prawda ale ja sie raczej do takich osob nie zaliczam.
    >
    > --
    > Mithos

    Ale poza Tobą takie osoby są na świecie i dla nich jest właśnie taryfa
    Classic.

  • 20. Data: 2008-09-23 07:54:49
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A jak wyglada w to w przypadku konta wspolnego dla dwoch osob, czy srednie
    > wplywy tez wystarcza 5tys. mies czy musza byc 10tys.?

    bylo juz, wystarczy razem 5kzl

    --
    pozdrawiam
    RobertS