  • Data: 2002-10-27 08:21:32
    Temat: Re: Multikicha
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Oct 2002 00:15:15 +0200, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Niespecjalnie nowe :-). A na grupie nadal jestem prywatnie tylko
    >czasem trudno to rozdzielic :(
    A jakie jesli mozna wiedziec ? ;))

    >No coz, przykro mi, ze tak to odbierasz. W kazdym razie ja staram sie
    >pomoc w takim zakresie w jakim moge.
    Nie mam w zadnym wypadku pretensji do Ciebie, ale raczej do Banku jako
    calosci. Po pierwsze 3 dni po wprowadzeniu produktu czlowiek z MuLinii
    nie wiedzial za duzo o nim, a w szczegolnosci nie wiedzial ze mozna
    kontaktowac sie z bankiem przez agenta i musialem sie o to wyklucac.
    Po za tym chcialbym zeby moja opinia o produkcie byla obiektywna, wiec
    nie moge skorzystac z Twojej pomocy :). Chce po prostu zobaczyc jak
    szybko uda sie mnie bankowi obsluszyc, na szali stawiam moje zarobki
    przelewane do mBanku ... niby to inny bank, ale jak obsluga w MuBanku
    bedzie na takim poziomie, jak jest teraz to ja uciekam (tak jak
    zrobilem to w przypadku Inteligo) ... rozumiem ze w weekendy nie
    kontaktuja sie z klientami ? ;(.

    pzdr,
    Dentarg

    --