  • Data: 2002-10-29 16:51:30
    Temat: Re: Multikicha
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Oct 2002 09:37:09 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >A ktory bank kontaktuje sie w weekendy z klientami? IMO kontakt z
    >klientem to zazwyczaj osoba nieco wyzej niz pierwsza linia, a tacy w
    >weekendy nie pracuja.

    Wyglada na to ze nie pracuja tez po 16 (albo wcale), bo jak na razie z
    MuBanku do mnie nie zadzwonili, mimo ze wyslalem ponownie formularz ze
    strony (ale na telefon domowy mozna kontaktowac sie po 16 ;). Dzis
    mija drugi dzien, w ciagu ktorego powinni sie skontaktowac (maksimum
    jakie podaje MuLinia). Wyglada na to ze niepotrzebnie czekam juz 2
    tydzien, i ze 15 zl wydane na historie rachunku w mBanku moglem
    przeznaczyc na 5 piw ;). Pewnie najbardziej lubia klientow z dochodami
    mocno ponad minimum i takich ktorzy sami przynosza wypelnione wnioski
    i zaswiadczenia do placowki.
    Trzeba bedzie odwiedzic jednak WBK ... choc po tym co czytalem na
    grupie to sie troche boje ;).

    pzdr,
    Dentarg

    --