  • 11. Data: 2005-07-19 10:49:18
    Temat: Re: Multibank - z Visa Electron za granica
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    <r...@a...net.pl> wrote in message
    news:453nd1tarn0ukp5qkqh8m34o36tgv5ga3q@4ax.com...
    Mon, 18 Jul 2005 11:02:59 +0200, w <dbfr8i$i16$1@korweta.task.gda.pl>, "..::
    Krzysztof Golat ::.." <x...@x...com> napisał(-a):

    > Wybieram sie do Czech, Austrii, Wloch i Francji.
    > Czy bede tam mogl bez przeszkod poslugiwac sie moja Visa Electron
    > (Multibank)?

    Generalnie tak, ale zamiast Electrona lepiej wziąć gotówkę.
    Lepsze kursy, no i nie będzie ewentualnych problemów (jak to z Electronami).

    ===
    Radek, zlituj się, wywal to QP ;)
    A wracając do tematu - ja w Pradze korzystałem z VE MultiBanku. Kumpel z
    gotówki z polskich i czeskich kantorów. Ja wyszedłem na tym nie tylko
    lepiej - ale przede wszystkim nieporównywalnie wygodniej :)

    pzdr
    topjes

  • 12. Data: 2005-07-19 11:17:59
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 18 Jul 2005 22:02:49 +0200, w <dbh1t5$o2e$1@news.onet.pl>, "rsa127"
    <r...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dopóty, dopóki nie ukradną całej gotówki,

    A gdy ukradną kartę, to co zrobisz?

    > lub weźmiesz jej za mało.

    To wtedy można skorzystać z bankomatu.

  • 13. Data: 2005-07-19 11:21:21
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 19 Jul 2005 12:49:18 +0200, w <dbilrg$2up$1@inews.gazeta.pl>, "topjes"
    <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl> napisał(-a):

    > Radek, zlituj się, wywal to QP ;)

    topjes, zlituj się, wywal tego Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700 ;)

    > A wracając do tematu - ja w Pradze korzystałem z VE MultiBanku. Kumpel z
    > gotówki z polskich i czeskich kantorów. Ja wyszedłem na tym nie tylko
    > lepiej - ale przede wszystkim nieporównywalnie wygodniej :)

    Różnice groszowe, raz w jedną, raz w drugą stronę. Poza tym na samej VE w
    Czechach daleko nie zajedziesz :).
    No i kumpel dał zarobić Polakom i Czechom, a ty germańskiemu k**** najeźdźcy
    ;))

  • 14. Data: 2005-07-19 12:21:37
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    <r...@a...net.pl> wrote in message
> [...]

    > Radek, zlituj się, wywal to QP ;)

    topjes, zlituj się, wywal tego Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700 ;)

    nie mogę - to komputer firmowy :) Ale od kilku lat z uporem maniaka kodujesz
    posty w QP ;)

[...]

    Faktem natomiast jest, że rzeczywiście nierozsądne jest wybieranie się za
    granicę tylko z jedną kartą bez gotówki :)

    pzdr
    topjes

  • 15. Data: 2005-07-19 18:01:12
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > A gdy ukradną kartę, to co zrobisz?

    Po pierwsze nie stracę całej gotówki np. na dwutygodniowy wyjazd, tylko dużo
    mniej. Po drugie jak mam dobrą kartę (czytaj złotą) i jestem w podbramkowej
    sytuacji moge zamówić awaryjną wypłatę gotówki i/lub kartę zastępczą.

    > To wtedy można skorzystać z bankomatu.

    Czyli jednak potrzebujesz kartę :-) A jak masz i kartę i gotówkę to przy
    kradzieży straty masz jeszcze większe.