  • 11. Data: 2004-11-25 15:11:49
    Temat: Re: Multibank vs Lukas Bank ?
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-25, yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-11-25 13:07, kiedy S.T. napisał(a) co
    > następuje:

    > I to jest święta prawda, jakkolwiek tokena jeszcze nie zgubiłem (można
    > być do niego bardzo przywiązanym ;-) . Zresztą, jeżeli konto jest
    Gubienie tokena to kiepska inwestycja i drastycznie podnosi koszty
    korzystania z konta. Pod wydaniu 200 PLN na tokeny przenioslem
    sie do MultiBanku :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 12. Data: 2004-11-25 15:25:19
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-25 15:21, kiedy bart napisał(a) co
    następuje:

    > acha a jeszcze jedno pytanie do Ciebie jeżeli można:
    > jest możliwość multi albo lukas doładowania komórki w systemie prepaid
    > (simplus mi głównie chodzi) ??

    IMHO nie ma takiej możliwości. Chyba bym zauważył, choć nie korzystam.
    Ale mam wrażenie, że ktoś Ci odpisywał, że w którymś z banków wkrótce ma
    być...

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 13. Data: 2004-11-25 16:06:40
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał:

    > IMHO nie ma takiej możliwości. Chyba bym zauważył, choć nie korzystam. Ale
    > mam wrażenie, że ktoś Ci odpisywał, że w którymś z banków wkrótce ma
    > być...

    Tak - dosłownie za parę dni będzie doładowanie kart prepaid w MultiBanku
    ....... i parę innych nowości :)

  • 14. Data: 2004-11-25 18:23:50
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    bart <xbartx@_nospam_pf.pl> wrote:
> [...]
    > Jako, że jestem administratorem sieciowym to mam, że tak powiem lekkie
    > skrzywienie ;) i mam w związku z tym pytanie:
    >
    > jak wygląda zabezpieczenie dostępu, transakcji dla tych kont?
    > z tego co wyczytałem a nie miałem zbytnio czasu w lukas jest token
    > (czyli bardzo dobrze) ale reszta? jakieś maskowanie haseł etc etc? a jak
    > w multibanku?
    >
    > a pota tym to jeszcze mnie interesuje:
    > czy przy pomocy tych kont można doładować telefon (oczywiście przez
    > internet) prepaid (chodzi o simplus głównie)
    >
    > w swoim mieście mam po jednym oddziale tego i tego także kolejki raczej

    miałem konto tu i tu, zostałem przy multi - onlinowość to jest to,
    idziesz wybrać kase z bankomatu czy płacisz gdzieś kartą, wracasz do
    domu i w systemie masz już blokade.
    A poza tym największą przewagą multi nad lukasem są zawarte w nim
    fundusze :)
    --
    Tomasz Matuszewski
    thom(at)artcom.pl // "Żeby być sobą, trzeba być kimś." S. J. Lec

  • 15. Data: 2004-11-25 18:24:36
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:

    > Tak - dosłownie za parę dni będzie doładowanie kart prepaid w MultiBanku
    > ....... i parę innych nowości :)

    no to powiedz jakie :)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Powszechna to slabosc ludzka: podczas pogody nie liczyc sie z

  • 16. Data: 2004-11-25 20:01:40
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    yayco wrote :

    > W zadnym z tych bankow nie mamy kart kredytowych, ale to tez przez zone,
    > bo
    > ona chce miec rabaty w sklepach.

    hmm, a gdybyscie mieli to nie dostalibyscie rabatu?
    zapewne masz na mysli sytuacje, gdzie mozna wynegocjowac rabat za nieuzycie
    karty?
    ale sa tez przeciez wprost przeciwne sytuacje, a karta w tej pierwszej nie
    przeszkadza

    np. patrz
    http://www.kartykredytowe.pl/rabaty_kraj2.dhtml

    moja zona raczej by sterowala w strone posiadania karty, a na rabaty tez
    mozna znalezc czas

    trainer

  • 17. Data: 2004-11-25 20:46:20
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-25 21:01, kiedy trainer napisał(a) co
    następuje:

> [...]
    > http://www.kartykredytowe.pl/rabaty_kraj2.dhtml
    >
    > moja zona raczej by sterowala w strone posiadania karty, a na rabaty tez

    Nie. Miałem na myśli, że mamy aż za dużo kart kredytowych na które są
    liczne rabaty i nowych nie potrzebujemy

  • 18. Data: 2004-11-26 06:21:24
    Od: bart <xbartx@_nospam_pf.pl>

    yayco wrote:
    > IMHO nie ma takiej możliwości. Chyba bym zauważył, choć nie korzystam.
    > Ale mam wrażenie, że ktoś Ci odpisywał, że w którymś z banków wkrótce ma
    > być...

    no już się doczytałem. chyba zostanę przy tym Multi bo wczoraj się
    wybrałem po południu i w Multi od razu sobie porozmawiałem nie było dużo
    ludzi natomiast w Lukas to trochę poczekałem i dałem sobie spokój.
    wychodzi na to, że Multi nie jest jeszcze taki znany i może to i dobrze
    bo ja nie lubię jak raz na ruski rok idę do banku i muszę jeszcze stać ;)
    poza tym mają jakąś promocję, że jak się przeniosę to będę miał przez
    rok za free konto "my" na czym w sumie mi nie zależało ale jak dają to
    czemu nie
    jeszcze raz wielkie dzięki za dużą garść informacji :)

    bart
    --
    "Lecz będą biedakiem, jedyne co posiadam to marzenia. Rozsypałem me
    marzenia u twych stóp. Stąpaj miękko, gdyż stąpasz po moich marzeniach."

  • 19. Data: 2004-11-26 06:22:18
    Od: bart <xbartx@_nospam_pf.pl>

    Tomasz Matuszewski wrote:

    > no to powiedz jakie :)

    no też się z ciekawości spytam - co tam takiego będzie?

    bart

  • 20. Data: 2004-11-26 06:25:18
    Od: bart <xbartx@_nospam_pf.pl>

    Tomasz Matuszewski wrote:

> [...]
    > domu i w systemie masz już blokade.
    > A poza tym największą przewagą multi nad lukasem są zawarte w nim

    co do blokowania kasy w BPH też tak jest i myślałem, że to żadna
    rewelacja. co do funuszy to akurat dla mnie marne pocieszenie. na week
    będę się widział z kolegą, który pracuje w Lukas Bank to sobie jeszcze
    pogadam i ostatecznie wybiorę na razie dryfuję w stronę Multibank.

    bart