  • Data: 2009-07-10 19:00:05
    Temat: Re: Multibank - syf raz jeszcze
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Nie oznacza tego, iż dany produkt kredytowy został zamknięty, czy też
    > tym bardziej iż zdolność kredytowa została przywrócona.

    Oczywiscie ze nie, przeciez w praktyce nic nie udowania zdolnosci
    kredytowej. Moze ja co najwyzej uprawdopodobnic.

    > Może ono
    > (wypowiedzenie) spowodować rozwiązanie umowy

    Wypowiedzenie formalnie rzecz biorac powoduje po prostu rozwiazanie
    umowy.

    > co nie jest jednoznaczne
    > z tym, że nagle cudownie znika dług wobec banku.

    Oczywiscie ze nie. Zamkniecie rachunkow tez tego nie powoduje,
    obciazenie moze przyjsc pozniej.

    Konkretnie: Alior czy kto to tam jest żąda kwitu na rozwiazanie umowy
    i nie interesuje go potwierdzone przez bank wypowiedzenie?
    --
    Krzysztof Halasa