  • 1. Data: 2002-11-20 18:30:41
    Temat: Multibank - pytanie ????
    Od: "weak_trader" <michal@(no-spam)amicus.lodz.pl>

    Facet w multi mi dziś powiedział, że w żadnym banku nie wyśle przelewu
    zagranicznego po 18.00.
    CZy to prawda ???

    --
    Pozdro
    weak_trader

    "Let the profit GROW !!!!"

  • 2. Data: 2002-11-20 19:31:01
    Temat: Re: Multibank - pytanie ????
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Facet w multi mi dziś powiedział, że w żadnym banku nie wyśle
    przelewu
    > zagranicznego po 18.00.
    > CZy to prawda ???

    Dziwisz sie?
    Znaczy wyslac wyslesz, ale pojdzie nastepnego dnia.

  • 3. Data: 2002-11-20 19:53:40
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "weak_trader" <michal@(no-spam)amicus.lodz.pl> napisał w
    wiadomości news:arghu1$ibu$1@news.tpi.pl...
    > Facet w multi mi dziś powiedział, że w żadnym banku nie wyśle przelewu
    > zagranicznego po 18.00.
    > CZy to prawda ???

    A zwykły przelew wyślesz? Chyba tylko wewnętrzny w mbanku ;).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2002-11-20 20:02:03
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "weak_trader" <michal@(no-spam)amicus.lodz.pl> napisał w
    wiadomości news:argp4u$88q$1@news.tpi.pl...

    > Dziwie się bo powiedział mi, że nie mogę nawet go złożyć ... bo problem z
    > przeliczeniem... itd itd ///

    Sciemnial.
    Chyba, ze chciales kurs negocjowany.

    Karol

  • 5. Data: 2002-11-20 20:33:52
    Od: "weak_trader" <michal@(no-spam)amicus.lodz.pl>

  • 6. Data: 2002-11-20 21:59:02
    Od: Dawid Świtała <c...@o...pl>

> [...]
    wiadomości news:arghu1$ibu$1@news.tpi.pl...
    > Facet w multi mi dzi? powiedział, że w żadnym banku nie wy?le przelewu

    Bo centra faktycznie wysyłające, kluczujące i weryfikujące depesze pracują
    zazwyczaj w godzinach do 15:00 a pozatym transfer i tak szedłby dnia
    nastepnego wiec powstaje roznica kursowa dzis wieczor jutro rano moze o t
    osie czepial ...

    A tak ogolnie to wymagane sa niekiedy takie szopki ze zlecenie nadane do 11
    jest puszczane tego samego dnia a pozniej z data nastepnego dnia .. i data
    waluty z dnia nastepnego :))

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Świtała, Poznań;