  • 21. Data: 2010-06-23 14:19:17
    Temat: Re: Multibank - podwyzki ida
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 16:07:10 +0200, Valdi napisał(a):

    > Następnie poszli po rozum do głowy i po przez OF stworzyli bardzo przyjemny
    > rachunek bankowy, który dla kogoś kto nie potrzebuje np. SFI czy rachunku
    > maklerskiego stanowi bardzo przyjemny produkt jeżeli chodzi o podstawowe
    > usługi bankowe.

    Ok, w takim razie przyjrzę się tamu OF. Choć z tego co tutaj piszą można
    przypuszczać, że OF jest poligonem przed wprowadzeniem tej funkcjonalności
    w samym Getinie?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 22. Data: 2010-06-23 14:24:03
    Od: "Valdi" <v...@p...pl>

    "Borys Pogoreło" news:b1u1h1iq1zk2$.lgkxe58ssb5p.dlg@40tude.net

    > Ok, w takim razie przyjrzę się tamu OF. Choć z tego co tutaj piszą można
    > przypuszczać, że OF jest poligonem przed wprowadzeniem tej funkcjonalności
    > w samym Getinie?

    można tak przypuszczać, ale osobiście uważam że getin jak i OF przynajmniej
    pod względem produktowym będą się różniły, wystarczy popatrzeć na lokaty
    które oferuje OF a jakie bezpośrednio Getin swoim klientom.
    Wczoraj bodajże na prnews.pl czytałem jakiś wspis, że GetinNoble Bank
    planuje zaszaleć w bankowości internetowej. Podejrzewam, że ujednolicą swoje
    systemu tj. w getin banku będzie taki sam jaki oferuje swoim klientom OF.

    Jeżeli można coś radzić - brać póki dają, a jak ofertę popsują to bez
    żadnych konsekwencji można się z nimi pożegnać bo w przypadku OF nie ma
    głupiego zapisu, że zamknięcie konta przed upływem roku pociąga za sobą
    karne uderzenie po kieszeni :)

  • 23. Data: 2010-06-23 15:07:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości grup
    > Witam
    >
    > W Multi ida podwyzki na standardowe konta oraz zmniejsze znowu limitu
    > zwalniajacego z oplaty za Aq z 8 na 5 k PLN.

    Tutaj szczegóły:
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/zmiany
    _tpio?lang=P

  • 24. Data: 2010-06-23 17:12:35
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 23 Cze, 13:58, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > 1. KK polbank era
    > 2. ror mbank
    > 3. ko EB

    Ogolnie w Multibanku przesada... placic prawie 120 zl rocznie (Ja
    comfort+debetowa VE/VC) za praktycznie to samo co mBank daje za darmo.
    A na chwile obecna oba ramiona detaliczne BRE nie roznia sie NICZYM.
    Po co wiec przeplacac?

    Bylem klientem tego banku od samego poczatku (w dodatku jest to glowny
    rachunek) i pora sie rozstac.
    Zostawie sobie tylko u nich KK.

    Aktualny plan przenosin:

    1. Rachunek glowny do Aliora (bez karty debetowej, bo i tak placi sie
    KK) - wady tego rozwiazania to brak 3 sesji przychodzacej elixiru i
    awaryjny system transakcyjny. Plusy to calkowita bezplatnosc.
    Do Aliora przeniose tez wszystkie konta walutowe. BTW Alior prowadzi
    obsluge kasowa w usd i eur?

    2. DBnet - do wyplaty gotowki z bankomatow (wydatki gotowkowe i tak
    planuje z gory, wiec dzien wczesniej sie poprostu gotowke przeleje z
    Aliora).
    Ogolnie bardzo fajna oferta, rachunkiem glownym DBnet nie moze byc
    tylko ze wzgledu na toporny i nie on-linowy system tranzakcyjny.

    3. mBank - tutaj sie przeniose z MultiBanku z Maklerem + supermarketem
    TFI.

    4. bank skarbonka czyli OF+Polbank (tutaj bez zmian)

    Jakies sugestie?

    BTW z Multibanku do Aliora da sie jakos bezproblemowo przeniesc
    wszystkie polecenia zaplaty?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 25. Data: 2010-06-23 18:01:51
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 10:04:05 +0200, Oli <O...@a...com> wklepał(-a):

    >"Dodatkowo od września m.in. konto internetowe Ja w taryfie Comfort kosztować będzie
    4,5 zł (obecnie 0 zł)"

    >No to żegnaj Multi.
    >Ludzie z grubymi portfelami nie przyjdą, bo to marne zmiany, a z chudymi odejdą.

    Durny jest pomysł wprowadzenia tej opłaty za konto "internetowe". Inni teraz
    likwidują opłaty za konta "internetowe" (np. ING), a ci znowu odwrotnie.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 26. Data: 2010-06-23 19:02:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 10:12:35 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

    > 1. Rachunek glowny do Aliora (bez karty debetowej, bo i tak placi sie
    > KK)

    Debetówka Aliora daje Ci pewnie uniezależnienie od Visy. Co prawda awarie
    nie zdarzają się co dzień, ale pamiętam przynajmniej 2-3 przypadki, gdy ich
    karty nie działały.

    > Do Aliora przeniose tez wszystkie konta walutowe. BTW Alior prowadzi
    > obsluge kasowa w usd i eur?

    Z tego co piszą, to tak.

    > 2. DBnet - do wyplaty gotowki z bankomatow (wydatki gotowkowe i tak
    > planuje z gory, wiec dzien wczesniej sie poprostu gotowke przeleje z
    > Aliora).

    Wtedy pewnie jak na złość przelew pójdzie dwa dni ;)

    > BTW z Multibanku do Aliora da sie jakos bezproblemowo przeniesc
    > wszystkie polecenia zaplaty?

    Chyba wszystkie banki mają teraz obowiązek przenieść to wszystko za
    Ciebie, jeśli o to poprosisz. Nawet to wypunktowali:

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_osobiste/konto_z_lokata_nocna
    -> Przeniesienie konta

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 27. Data: 2010-06-24 06:24:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 16:24:03 +0200, Valdi napisał(a):

> [...]
    > żadnych konsekwencji można się z nimi pożegnać bo w przypadku OF nie ma
    > głupiego zapisu, że zamknięcie konta przed upływem roku pociąga za sobą

    No chyba, że się ktoś skusi na tego ich GPSa czy co tam dają.

    --
    xbartx

  • 28. Data: 2010-06-24 17:41:21
    Od: "crc_error" <n...@e...kp>

    ie_oplat_MultiBanku.html

> [...]
    >
    > No to żegnaj Multi.
    > Ludzie z grubymi portfelami nie przyjdą, bo to marne zmiany, a z chudymi

    Maja szanse przyciagnac tych ze srednimi portfelami. AQ bedzie darmowe przy
    wplywach juz od 5k zl (czyli tak jak to bylo kiedys), dodatkowo za darmo
    wszystkie bankomaty na swiecie. Mysle, ze to nawet dobra oferta dla ludzi
    majacych wplywy >=5k zl na miesiac.

    pzdr.
    crc

  • 29. Data: 2010-06-24 18:39:13
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-06-24 19:41, crc_error pisze:

> [...]
    > darmo wszystkie bankomaty na swiecie. Mysle, ze to nawet dobra oferta
    > dla ludzi majacych wplywy >=5k zl na miesiac.

    Konto bedzie darmowe ale trzeba bedzie palcic za karte debetowa. Wiec
    nie tak calkiem darmowe...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 30. Data: 2010-06-24 18:56:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-06-23 19:12, Rafal M pisze:
    > Bylem klientem tego banku od samego poczatku (w dodatku jest to glowny
    > rachunek) i pora sie rozstac.
    > Zostawie sobie tylko u nich KK.

    Ja w Multibanku przeszedłem etapy od konta studenckiego po Aquariusa i
    zrezygnowałem bez żalu. Ani razu nie zatęskniłem.

> [...]
    > awaryjny system transakcyjny. Plusy to calkowita bezplatnosc.
    > Do Aliora przeniose tez wszystkie konta walutowe. BTW Alior prowadzi

    Ja mam teraz w Aliorze główny rachunek i nie zauważyłem tej rzekomej
    awaryjności. Te awarie są po prostu rozdmuchiwane na grupie.

    Zwróć uwagę, że ROR Aliora jest oprocentowany 2,5% więc wystarczy
    trzymać na nim 2000 PLN aby opłata za kartę się zniwelowała.

    > 3. mBank - tutaj sie przeniose z MultiBanku z Maklerem + supermarketem

    Ja używam do przelewów. Robię jeden większy przelew z Aliora, a resztę
    opłacam z mBanku. Tylko dlatego, że mi się nie chce kopiować
    zdefiniowanych przelewów.

    > Jakies sugestie?

    Zrezygnuj z dbnet, bo tandem Alior + mBank sprawdza się doskonale.

    Osobiście "zwykły" rachunek w Alior i ichniejszą obsługę stawiam DUŻO
    wyżej niż Multi Aquariusa. Prawdę powiedziawszy to tak sprawnej
    (pomijając np. wpadkę z zamianą KK co de facto w końcu się udało i byłem
    na bieżąco informowany o przedłużaniu się procedury) obsługi nie miałem
    nigdzie.

    --
    Mithos