    From: "Zbyszek" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - pierwszy zgrzyt...
    Date: Wed, 3 Nov 2004 11:30:47 +0100

    > Skad taki pomysl? Przy dzialalnosci gospodarczej NIP i swistek jest taki
    > sam jak ten, ktory sie dostaje przy pierwszej rejestracji w USie. Na
    > dobra sprawe nie trzeba leciec do urzedu po nowy swistek, gdy ma sie
    > stary. NIP osoby fizycznej jest staly tak samo jak PESEL.

    Nie każdy trzyma powiadomienie o nadaniu NIP sprzed prawie 10 lat. NIP
    owszem taki sam i na tej podstawie (podałem swój numer NIP) pani mi założyła
    konto.
    Poza tym w przypadku zakładania działalności przez więcej niż jedną osobę
    (dawniej spółka cywilna) nadawany jest nowy NIP dla firmy.

    pozdrawiam

    Zbyszek