    From: "Zbyszek" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - pierwszy zgrzyt...
    Date: Wed, 3 Nov 2004 11:00:28 +0100

    > przeciez z tego co wiem nie dostaniesz swistka z US jesli nie bedziesz
    mial
    > konta i kolko sie zamyka.
    > Dlatego jest procedura w Multi taka ze otwieraja ci konto (pol aktywne),
    > dostajesz potwierdzienie, lecisz
    > do US i czekasz na swistek..

    A jak sobie wyobrażasz prowadzenie działalności gospodarczej z ZABLOKOWANYM
    kontem bankowym? US na wydanie świstka ma (o ile dobrze pamiętam) 30 dni (w
    moim przypadku trwało to ponad 3 miesiące). Przez 30 dni nie mieć dostępu do
    swoich pieniędzy? Hmm... a kontrahentom mówić grzecznie, żeby poczekali
    cierpliwie aż mi konto odblokują? Nie moglem sobie na coś takiego pozwolić.

    Poza tym... Informacja, informacja, informacja. Pani niedysponentka nie
    poinformowała mnie, że mi konto zablokują. Gdybym wiedział, wcale bym się
    nie bawił.

    Brak możliwości używania normalnie konta przez pierwszy miesiąc
    dyskwalifikuje je dla nowootwartych firm.

    W Nordea wystarczyło oświadczenie, że dostarczę świstek w 30 dni. Kiedy się
    okazało, że po 30 dniach świstka niet, napisałem drugie, że dostarczę jak
    tylko otrzymam papierek z US. Wszystko gładko i bez zgrzytów.

    Pozdrawiam

    Zbyszek