  • 1. Data: 2005-03-27 13:46:29
    Temat: [Multibank] nie ma w planach tej uslugi :(
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Witam,

    jakis czas temu byla tu dyskusja nad wprowadzeniem i potencjalnym
    zainteresowaniem usluga powiadamiania o kazdej zmianie salda na rachunku
    przez SMS (cos na wzor Inteligo). Ostatnio bylem w oddziale i
    rozmawialem na ten temat z doradca Klubu Aquariusa. Mowil, ze faktycznie
    pojawialy sie takie sugestie ze strony klientow, ale jednak zostala
    podjeta decyzja o niewprowadzaniu takiej uslugi ze wzgledu na niskie
    przewidywane nia zainetresowanie :( Moze za malo osob zglosilo
    sugestie... szkoda, ze nie chca uruchomic takiej uslugi - dla mnie
    bylaby to swietna sprawa.

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 2. Data: 2005-03-27 13:47:55
    Temat: Re: [Multibank] nie ma w planach tej uslugi :(
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Solos napisał(a):

> [...]
    > przewidywane nia zainetresowanie :( Moze za malo osob zglosilo
    > sugestie... szkoda, ze nie chca uruchomic takiej uslugi - dla mnie

    Dokładnie. Też czekam na coś takiego a więc "mailery w dłoń" i pisać do
    nich ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2005-03-27 14:00:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > Dokładnie. Też czekam na coś takiego a więc "mailery w dłoń" i pisać do
    > nich ;)

    Zapomnij. Oni wiedza lepiej. Poza tym to bardzo ciekawe podejscie do
    innowacyjnosci: male zainteresowanie klientow. Do glowy im nie przyszlo,
    ze to bank moze klientow nowa usluga zainteresowac. Tym bardziej, ze
    jest to IMHO czysta kasa dla banku, przy obecnych kosztach SMSow dla
    klientow.

    Inteligo z ryczaltem jest tutaj chwalebnym i godnym nasladowania wyjatkiem.

    Tia,
    Bartol

  • 4. Data: 2005-03-27 19:10:00
    Od: " Kay" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Inteligo z ryczaltem jest tutaj chwalebnym i godnym nasladowania wyjatkiem.
    >
    > Tia,
    > Bartol

    Wydaje mi sie ze Millennium rowniez - ruszyli z MilleSMS-ami za 29 gr. za
    sztukę a od początku marca obnizyli do 19 gr. Poza tym jest pelna dowolnosc w
    definiowaniu ktore transakcje beda powodowaly wyslanie SMSów - wtedy ta
    usluga bedzie dla mnie tansza niz w Inteligo (4,99 zlotych ryczaltu w
    Inteligo = 26 SMSom w Millennium).

    Pozdr

    K.

  • 5. Data: 2005-03-28 12:47:47
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 27 Mar 2005 15:46:29 +0200, w <d26dfl$4i9$1@inews.gazeta.pl>, Solos
    <m...@t...pl> napisał(-a):

    > jakis czas temu byla tu dyskusja nad wprowadzeniem i potencjalnym
    > zainteresowaniem usluga powiadamiania o kazdej zmianie salda na rachunku
    > przez SMS (cos na wzor Inteligo). Ostatnio bylem w oddziale i

    Zapomnij, zapomnij nawet o powiadomieniach emailem (robota dla studenta na parę
    h). Będziesz miał za to fspaniały keszbak. Na razie od kilkunastu miesięcy
    walczą, aby system zapamiętywał identyfikator dodatkowy przedsiębiorcy.

  • 6. Data: 2005-03-28 16:04:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <m...@t...pl> napisał(-a):

> [...]

    walczą, aby system zapamiętywał identyfikator dodatkowy przedsiębiorcy.

    Mysle, ze w nizbyt dalekim czasie zapamieta. AFAIK w siostrzanym mBanku
    zostala juz testowo uruchomiona usluga wysylania wyciagow poczta
    elektroniczna (calkiem fajnie wygladaja, podpisany cyfrowo, ale
    niezaszysfrowany), w najblizszym czasie bedzie tez mozliwosc dokonywania
    przelewow na postawie przelewu wykonanego w przeszlosci (czyli nie bedzie
    problemow z zapamietaniem jakichkolwiek danych). Sadze wiec, ze niedlugo
    rowniez w Multi beda takie mozliwosci.

    Maciej

  • 7. Data: 2005-03-29 08:44:09
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > zainetresowanie :( Moze za malo osob zglosilo sugestie... szkoda, ze nie
    > chca uruchomic takiej uslugi - dla mnie bylaby to swietna sprawa.

    Z tego co słyszałem to problem dot. KOSZTÓW!!! Altamira ma pewien ficzer
    który dość skutecznie uniemożliwia wprowadzenie SMSów bez wysylania
    zapytania. To jest cecha systemu, ktorej zmiana jest koszmarnie droga. Tak
    wiec ja bym nie liczył na powiadomienia SMS w mBanku i Multi...... i zapewne
    w pkobp :)

  • 8. Data: 2005-03-29 09:09:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "mm" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

> [...]
    > zapytania. To jest cecha systemu, ktorej zmiana jest koszmarnie droga. Tak
    > wiec ja bym nie liczył na powiadomienia SMS w mBanku i Multi...... i

    Dobrze, ze PKO BP o tym nie wie i ma powiadomienia SMSowe od kilku lat...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2005-03-29 09:33:09
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    Tak
    > zapewne
    >
    > Dobrze, ze PKO BP o tym nie wie i ma powiadomienia SMSowe od kilku

    Póki co nie chodzą na Altamirze ;)

    pzdr
    topjes

  • 10. Data: 2005-03-29 09:33:48
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

> [...]
    > przez SMS (cos na wzor Inteligo). Ostatnio bylem w oddziale i

    Zapomnij, zapomnij nawet o powiadomieniach emailem (robota dla studenta na

    ===
    UWIELBIAM, no po prostu UWIELBIAM takich domorosłych informatyków :)))))

    pzdr
    topjes