  • 1. Data: 2002-05-31 22:20:04
    Temat: Multibank nie chce moich pieniędzy.
    Od: Mariusz Kaszyński <m...@b...pl>

    Witam !
    Chciałem dzisiaj sprzedać bankowi EURO a uzyskane w ten sposób PLN
    chciałem wpłacić na konto osobiste.

    Zadzwoniłem więc na dezinfolinkę Multibanku aby dowiedzieć się po jakim
    kursie skupują dzisiaj euro. Powiedziałem Panu, że chcę zamienić EURO
    na PLN, a następnie PLN wrzucić na rachunek Multikonto Ja.
    Zapytałem przy okazji czy nie wyskoczą z jakimiś dziwnymi prowizjami.
    Pan po paru minutach sprawdzania powiedział mi, że dzisiejszy kurs
    EURO to po którym skupią ode mnie walutę to 3,8430.
    Bardzo mnie to zdziwiło ponieważ kurs ten był wyższy od średniego NBP
    dlatego zapytałem się czy na pewno po tyle. Pan odpowiedział że tak,
    ponieważ jest to kurs sprzedaży. Powiedziałem Panu, że chyba pomylił
    strony transakcji.
    Zdezorientowany Pan się rozłączył na moment jeszcze raz sprawdził i
    podał
    kurs kupna czyli 3,7428. Teraz pasowało.

    Powróciłem więc do postawionego pytania o ewentualne opłaty.
    Pan odpowiedział że zapłacę 0,5% prowizji.
    Odpowiedziałem mu że bardzo chętnie ale chciałbym aby wskazał mi
    odpowiednią pozycję (najlepiej stronę) w Cenniku Opłat i Prowizji.
    Powiedział że taką informację uzyskał z placówki a nie wie gdzie się to
    znajduje w taryfie.

    Pan znów się rozłączył już na znacznie dłużej. Przejrzał pewnie taryfę,
    i wskazał na pozycję "Osoby fizyczne - Rachunki walutowe -
    prowizje wykonywane w placówce - poz. 1 - wpłaty gotówkowe"

    Mówię Panu że w Multibanku nie posiadam rachunku walutowego
    więc ta pozycja nie może mnie dotyczyć to po pierwsze
    a po drugie pieniążki wpłacam Multikonto Ja a tam nie ma prowizji.

    Pan zdezorientowany powiedział że on mie wie - ale powiedzieli
    mu w placówce że będzie 05%.

    Zakończyłem grzecznie rozmowę i pojechałem do placówki
    MultiB. we Wrocławiu.

    A tam się okazało że jak nie mam konta w Euro to nie mogę
    wpłacić w banku waluty nawet gdybm chciał na Multikonto Ja
    wrzucić złotówki.

    Więc wniosek jest jeden - MutliBank nie chce moich pieniędzy.

    Poszedłem więc do Fortiska gdzie nie było problemu w wykonaniem
    operacji a pieniążki jeszcze dzisiaj wylądowały na e-Pakiecie

    Pozdrowienia
    Mariusz K.

  • 2. Data: 2002-05-31 23:50:38
    Temat: Re: Multibank nie chce moich pieniędzy.
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Kaszyński" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Zakończyłem grzecznie rozmowę i pojechałem do placówki
    > MultiB. we Wrocławiu.

    hehe, tez bylem dzis (wczoraj) w tym CUFie i generalnie mi sie nie
    spodobalo, bo nie bylo fajnych studentek naganiaczek, tylko jakis facio; a
    pani, co mnie obslugiwala, musiala sie radzic, bo pierwszy raz PZ robila;
    przy okazji ubezpieczylem sobie karte (licho nie spi w wielkim miescie)

    p.

  • 3. Data: 2002-06-01 08:50:35
    Od: c...@i...pl

    On Sat, 01 Jun 2002 00:20:04 +0200, Mariusz Kaszyński
    <m...@b...pl> wrote:

    >A tam się okazało że jak nie mam konta w Euro to nie mogę
    >wpłacić w banku waluty nawet gdybm chciał na Multikonto Ja
    >wrzucić złotówki.
    >
    >Więc wniosek jest jeden - MutliBank nie chce moich pieniędzy.

    Jak najbardziej chcą Twoich pieniędzy, ale jeszcze bardziej chcą
    prowizji od Ciebie ;)

  • 4. Data: 2002-06-01 10:54:43
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    To znaczy, że ja nie wpłacę na swój rachunek walutowy USD, bez prowizji ? I wypłacić
    też?
    Oni kpią, czy o drogę pytają ?
    W pekao mogę wpłacać i wypłacać w kasie bez żadnych prowizji dowoli.
    Kolejny argument, żeby nie podejmować pochopnie decyzji przejścia do multi.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-06-03 11:13:39
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Kolejny argument, żeby nie podejmować pochopnie decyzji przejścia do multi.
    > Grzegorz

    Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze po przejsciu do multi mozna wiecej stracic
    niz zyskac. Mam wrazenie ze maja tam b. regulaminowe podejscie do klienta i
    teksty w rodzaju ze indywidualnie podchodzimy do kazdego mozna sobie miedzy
    bajki wlozyc.

  • 6. Data: 2002-06-03 11:24:46
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > teksty w rodzaju ze indywidualnie podchodzimy do kazdego mozna sobie miedzy

    Też takie odniosłem wrażenie podczas pogawędki z "doradcą ?".
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-06-03 11:47:50
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

> [...]
    > teksty w rodzaju ze indywidualnie podchodzimy do kazdego mozna sobie miedzy

    zauwaz, ze zaraz po otwarciu konta w multi jeszcze cie w ogole nie
    znaja, wiec na jakiej podstawie maja wyrobic sobie to indywidualne
    podejscie?

  • 8. Data: 2002-06-03 12:08:11
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > zauwaz, ze zaraz po otwarciu konta w multi jeszcze cie w ogole nie
    > znaja, wiec na jakiej podstawie maja wyrobic sobie to indywidualne
    > podejscie?

    Gwoli scislosci bo nie sprecyzowalem poznali mnie na podstawie historii z
    innego banku ktora moim zdaniem nie byla taka zla. tam mialem 8 tys linni
    kredytowej w multi i to dopiero po 3 msc dostalem 1200 pomomo ze wplywy
    przewyzszaly ponad 2 krotnie te kwote. Na moja prosbe ze moge dostarczyv
    dodatkiwe zabezpieczenia w postaci np blokady na obligacjach odpowiedziano mi
    ze nie ma mowy o czyms takim bo regulamin nie przewiduje i nie ma taiegi
    produktu. Amen

  • 9. Data: 2002-06-03 16:46:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    mi
    > ze nie ma mowy o czyms takim bo regulamin nie przewiduje i nie ma taiegi

    mysle, zwe tak bedzie az do uruchomienia dzialow VIPow - z drugej strony
    fluktuacja kadry w placowkach chyba jest baaardzo duza....

  • 10. Data: 2002-06-05 09:30:11
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witaj AMRA,

    W Twoim liście datowanym 3 czerwca 2002 (18:46:32) można przeczytać:

    > mysle, zwe tak bedzie az do uruchomienia dzialow VIPow - z drugej strony
    > fluktuacja kadry w placowkach chyba jest baaardzo duza....

    A na jakiej podstawie tak sadzisz? Ja odkad zalozylem konto we Wrocku
    widze w oddziale caly czas te same osoby.

    --
    K.O.N.L.I.N.
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    chcesz napisac prywatnie: k...@p...pl
    "Is there anybody out there?"