eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank leci sobie w kulki ... › Re: Multibank leci sobie w kulki ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.
    tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "citi69" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank leci sobie w kulki ...
    Date: Sun, 25 May 2003 21:40:55 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 68
    Message-ID: <bar686$496$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <f...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: wb148.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1053891654 4390 80.50.147.148 (25 May 2003 19:40:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 May 2003 19:40:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:242944
    [ ukryj nagłówki ]

    O jejku, nie jestem sam. Po rezygnacj z usług PKOSA (w trakcie) także
    otwożyłem konto w multi i chyba nie jest przypadkiem że, zarówno ja jak i
    mój kolega mamy taką jjazdę. Generalnie nie mam wielkich uwag do systemu
    (jak już działa) używam konta tylko w ograniczonym zakresie do nielicznych
    transakcji ale poziom obsługi procedur i przygody które przeżyliśmy z
    kolegoą sprawiły że, między sobą nazywamy ten bank "głupi bank".
    Teraz już wiem, że nie jestem sam.
    A.
    Ps. Kartę kredytową dostałem ale odmówiono mi Classica :-).



    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
    news:f152dvgm02gjesipoa4j6d6p5ef7c6njm6@4ax.com...
    > ... i przysyła mi jakieś śmiecie do domu.
    >
    > Kiedyś składałem wniosek o KK w multibanku. Oczywiscie odrzucony, z
    > niewyjaśnionych przyczyn. Ale oczywiście zdążyli mi założyc konto i
    > podać user_id do tego konta. Pare dni po tym dowiedziałem się, że
    > jednak karty nie dostanę. Od razu zadzwoniłem do multibanku z prośbą o
    > natychmiastowe zamknięcie konta (mam świadków ;)). Oczywiście pan
    > mu-linek przyjął moje zlecenie zamknięcia konta. Potem sprawdzałem
    > jeszcze ze 2 razy w necie i widziałem po miesiącu, że konto nadal
    > funkcjonuje ...
    >
    > Zapomniałem o sprawie, bo mało mnie to obchodziło co oni z tym kontem
    > zrobią, a nie miałem czasu za bardzo z nimi gadac ... Jakie było moje
    > zdziwienie gdy ostatnio znalazlem w skrzynce pocztowej jakies śmieszne
    > reklamówki promocyjne multi, skierowane wyraźnie do klientów banku.
    > Troche mnie to wnerwiło bo takowym klientem nie jestem i nie zamierzam
    > być. Zadzwoniłem wiec na mu-linie i pytam o co im chodzi i dlaczego
    > przesyłają mi spam skoro nie jestem ich klientem. Oczywiście pełna
    > konsternacja, potem ściema że pewnie udostępniłem dane firmie (i tu
    > nazwa). Oczywiście moja odpowiedź negatywna, bo nigdy nie udzielam
    > zgody na przetwarzanie moich danych w celach reklamowych (choć pewnie
    > i tak jakieś tam durne firmy mają moje dane). Pani m-linka nie
    > wiedziała co począć. No to jej wyjaśniam, że składałem wniosek i karte
    > i zaznaczałem, że nie chce przetwarzania danych, a po za tym to
    > składałem dyspozycję zamknięcia konta. Pani się troche rozbudziła i
    > sprawdziła moje dane w systemie. Oczywiście nadal tam figuruje i
    > dodatkowo miałem zaznaczoną opcję przetwarzania danych w celach
    > marketingowych (na wniosku zaznaczałem ze nie chce !!!). Pani
    > odznaczyła mi tę fajną opcję ;). Ale ja byłem uparty i mówie ze nie
    > chce tego konta. Żeby je zlikwidować to muszę podac user_id i hasło
    > telefoniczne (cyfry wybrane pewnie). Oczywiście już ich nie pamietam,
    > bo konto likwidowałem (pierwszy raz) jakieś pol roku temu :)), tutaj
    > znowu konsternacja mu-linki i propozycja, że oddzwonią do mnie, ustalą
    > nowy user_id i hasło, a potem będe mógł zlecic zamknięcie konta ...
    > LOL. Oczywiście oddzwaniają o losowej porze, niby w ciągu 15 minut,
    > ale jak wcześniej to przerabiałem to zdarzało się ze następnego dnia
    > ... Niestety nie bardzo miałem czas na takie zabawy, i konto wisi u
    > nich nadal ... ciekawe jaką promocję będą mieli następnym razem.
    >
    > Ogólnie to widać, że mają tam straszny bałagan i strach tam trzymać
    > jakis kash. Chyba, że stosują taktykę im więcej klientów, tym fajniej
    > można się chwalić w prasie i na stronie www. A że klient to martwa
    > dusza to nic, utrzymanie konta nie kosztuje, a w statystykach pięknie
    > wygląda ... bleah ....
    >
    > pzdr,
    > Dentarg
    >
    > --
    > Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    > UIN: 15071179 | GG: 504206
    > Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1