  • Data: 2002-04-25 19:45:13
    Temat: Re: Multibank + kredyt odnawialny
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hy, hy - wiesz, jakbyms sie uparl, to na koncie tez przewijalyby mi sie
    > takie sumy.. ale czy to znaczy, ze co miesiac doysponuje kolejna tak
    > suma.... ?? :)

    No i co- wzbudzisz zaufanie banku, ten udzieli ci pożyczki, potem ją będziesz spłacał
    tak w kółko.
    Widzisz jakieś problemy? Bo ja widzę czysty zysk banku.
    Jak nie będziesz spłacał, to bank skorzysta z zabezpieczeń jakie złożyłeś podpisując
    umowę
    kredytową.
    Zdajesz sobie sprawę, że problem ze spłatą jakiegokolwiek zobowiązania pieniężnego
    rodzi
    problemy z otrzymaniem następnych ?
    O ile dysponuje się odpowiednią informacją o takich klientach, a jest taka możliwość
    można
    zapobiec przekrętom- trzeba tylko chcieć, a nie chronić własne tyłki kosztem zysku
    swojej
    firmy.
    Grzegorz