  • 11. Data: 2002-01-19 20:47:01
    Temat: Re: Multibank i grace-period VC
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 19 Jan 2002 21:05:46 +0100, <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >[...]
    >
    >Nie wiem, ale jest VE kredytowa. ING BSK.

    To wiem, jest jeszcze zagiel. Ale obciazeniowej plaskiej to jeszcze
    nie widzialem
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-01-21 01:09:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    <t...@p...onet.pl> writes:

    > Nie wiem, ale jest VE kredytowa. ING BSK.

    Ona podobno jest kredytowa tylko z nazwy, a tak naprawde to jest
    to karta debitowa (okreslenie "debetowa" mi sie nie podoba) do
    rachunku kredytowego - a co za tym idzie nie ma grace period.

    Ktos potwierdzi/zaprzeczy?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 13. Data: 2002-01-21 20:41:55
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> wrote in message
> [...]
    > to karta debitowa (okreslenie "debetowa" mi sie nie podoba) do
    > rachunku kredytowego - a co za tym idzie nie ma grace period.

    Nie wiem czy to nam nie wprowadzi zamieszania ;-) W takim ukladzie takze
    Partner z Pekao (i chyba karty Millennium) nalezaloby okreslic tak samo. W
    zasadzie kazda karta musi miec jakis rachunek - badz w formie normalnego
    rachunku bankowego badz w formie rachunku technicznego. Reasumujac ;-)
    Uwazam, ze VE BSK blizej do karty kredytowej niz do karty debetowej. Bo
    przeciez przede wszystkim karta ta umozliwia zaciaganie kredytu.

    K. Kowalski

  • 14. Data: 2002-01-25 13:22:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> writes:

    > Nie wiem czy to nam nie wprowadzi zamieszania ;-) W takim ukladzie takze
    > Partner z Pekao (i chyba karty Millennium) nalezaloby okreslic tak samo.

    Pekao nie znam, ale karty z Millennium sa normalne (grace period itd)
    z ta roznica, ze nie mozna samemu przelac pieniedzy na rachunek karty,
    musi to sie zrobic z automatu.
    W kazdym razie nie slyszalem by ktos wiedzial jak mozna samemu przelac.

> [...]
    > Uwazam, ze VE BSK blizej do karty kredytowej niz do karty debetowej. Bo
    > przeciez przede wszystkim karta ta umozliwia zaciaganie kredytu.

    Cos w tym jest, tyle ze sp hb bylo takie cos jak karta debit do rachunku
    biezacego/kredytowego i to (ostatnie) chyba bylo najbardziej podobne.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 15. Data: 2002-01-28 12:27:57
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Cos w tym jest, tyle ze sp hb bylo takie cos jak karta debit do rachunku
    > biezacego/kredytowego i to (ostatnie) chyba bylo najbardziej podobne.

    To byl taka smieszna KK. O ile pamietam trzeba bylo miec ROR, nie miala
    grace periodu i byla bezprowizyjna w bankomatach hb. Technicznie byla to -
    jak piszesz - karta debetowa do rachunku kredytowego (który mozna bylo miec
    i bez tej karty), ale IMHO nazwa karta kredytowa byla tu ok - no bo jak taka
    karte nazwac nie wprowadzajac kolejnej nazwy i zamiesznia.

    K. Kowalski