  • 11. Data: 2003-05-23 17:05:39
    Temat: Re: Multibank - Kredyt samochodowy - żenada
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Bartol Partol <b...@p...c> writes:

    > A czy jest takie miasto/miasteczko/wies/przysiulek w Polsce?

    Jest. Niedaleko Wenecji.

    MJ

  • 12. Data: 2003-05-23 19:33:36
    Od: zdan <z...@i...pl>

    > Zagadka. Mieszkam w Polsce, a Warszawa to dla mnie zadupie. W jakim
    > miescie mieszkam? :-P

    W Wąchocku. Jesteś sołtysem?
    :)

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | z...@i...pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 13. Data: 2003-05-23 20:28:40
    Od: t...@p...onet.pl

    > Zagadka. Mieszkam w Polsce, a Warszawa to dla mnie zadupie. W jakim
    > miescie mieszkam? :-P
    >
    > Bartol

    KRAKÓW

  • 14. Data: 2003-05-24 06:41:21
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Bartol Partol wrote:

    > A czy jest takie miasto/miasteczko/wies/przysiulek w Polsce?

    http://www.pilot.pl/index.php3?Z_CITY_NAME=Rzym&form
    _t=1&lang=pl

    pzdr

    Tomek

  • 15. Data: 2003-05-24 08:01:54
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Rychu <r...@p...onet.pl> wrote:

    > I jak ja do cholery mam dostać po miesiącu bezterminowy dowód rejestracyjny
    > na mój samochód skoro miła Pani w Multibanku zabrała mi kartę pojazdu!

    A co to ma do rzeczy?
    Normalne, że bank przy kredycie zabiera kartę pojazdu.
    Nowy dowód rejestracyjny dostajesz po prostu oddając stary.
    I co ma z tym wspólnego jakikolwiek bank?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 16. Data: 2003-05-29 19:57:29
    Temat: Odp: Multibank - Kredyt samochodowy - żenada