  • 31. Data: 2002-10-18 18:28:46
    Temat: Re: MultiKK ;)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Juz widze ;), czemu na strone multibanku nie ma odnosnika do tej strony
    > www.mojavisa.pl ? Moze to fake ? :)

    Nie wiem jak ty, ale ja dostalem mailem info o KK i taki link:

    http://www.multibank.pl/aquarius/karty_kredytowe.jht
    ml

    ;-)))))

  • 32. Data: 2002-10-18 18:30:37
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    http://www.multibank.pl/multibank/aktualnosci.jhtml;
    jsessionid=2O4Q50BYU10AX
    QFIAFOCFEQ

    http://www.multibank.pl/oferta/karty_kredytowe.jhtml

    ;-)))

  • 33. Data: 2002-10-18 18:42:38
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Brzmi bardzo zachecajaco!

    "przy pomocy MultiKonta można dokonywać automatycznej spłaty zadłużenia.
    Określony przez Ciebie procent spłaty zostanie pobrany przez MultiBank z
    Twojego konta w wyznaczonym dniu."

    Czy można ustawić 100% spłaty (całkowite zadłużenie)?

    Czy MultiBank akceptuje historię ponadroczną z KK Lukasa zamiast
    zaswiadczenia o dochodach?

  • 34. Data: 2002-10-18 19:43:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Czy można ustawić 100% spłaty (całkowite zadłużenie)?

    Tak

  • 35. Data: 2002-10-19 05:56:59
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 18 Oct 2002 10:03:34 +0200, "Kamil Jonca"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Tak jak przypuszczalem - karta nie dla mnie :-(

    Dlaczego ? Jesli masz umowy zlecenia kontynouwane stale prze rok to
    tez masz szanse.
    Na WWW trudno od razu podac wszystkie mozliwe warianty dokumentowania
    dochodow.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 36. Data: 2002-10-19 05:59:05
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 18 Oct 2002 10:43:13 +0200, t...@p...fm (Tomasz
    Staszewski) wrote:

    >A mogą być wyciągi z jajecznicy za ostatni rok?

    Moga byc wyciagi z innej KK z 3 ostatnich miesiecy. Z tym, ze
    jednoczesnie trzeba przedstawic potwierdzenie rezygnacji ze starej
    karty.
    Zobacz więc, niech najpierw w placówce wiliczą Ci jaki limit mozesz
    uzyskac.

  • 37. Data: 2002-10-19 06:06:21
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 18 Oct 2002 09:58:39 +0200, "Dave" <u...@o...pl>
    wrote:

    >jakas
    >
    >raczej tak.

    Po prostu jest wiele tanszych i wygodniejszych sposobow na splate
    karty.
    A placowki Multi nie sa w stanie obsluzyc duzego ruchu kasowego.
    Citek tez ma zdajsie prowizje za splate w kasie.

    >Ogolnie rzecz biorac oferta slabiutka. Sa tansze karty kredytowe, zarowno
    >Visa jak i Mastercard.

    Hmm, ktore ? Bo mi wychodzi ze w zasadzie tylko Lukas (liczac juz po
    cenach z po promocji) i BZWBK. Z tym, ze w BZWBK za zdjecie trzeba
    doplacic i wtedy juz taniej nie jest.
    Natomiast karta Lukasa jest IMO ok, ale ne pewo stoi o klase nizej niz
    KK Multi.
    No ale to tylko moje zdanie, moge nie byc tu obiektywny.

  • 38. Data: 2002-10-19 06:56:17
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:gus1rukhh7epjl2utbjrc0o72a85inn03a@4ax.com, Wojtek Frabinski
    wrote:

    > Dlaczego ? Jesli masz umowy zlecenia kontynouwane stale prze rok to
    > tez masz szanse.
    > Na WWW trudno od razu podac wszystkie mozliwe warianty dokumentowania
    > dochodow.
    A np. same PITy za rok mogłyby być (PIT-8, PIT-11) - w tym jeden stałe
    zatrudnienie, ale wiekszosc dochodow ze zlecen, chodzi o uzyskanie wyzszego
    limitu niz wynikajacego ze stalego zatrudnienia?

  • 39. Data: 2002-10-19 08:23:11
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego ? Jesli masz umowy zlecenia kontynouwane stale prze rok to
    > tez masz szanse.
    Wiem.
    Ale .... rozmawiałem przed chwilą z multilinką
    I niestety, na przedstawionej historii rachunku musi być PIECZĄTKA.
    Nawet w przypadku mBanku.
    No cóż, chyba jednak zostanę przy swojej KK z BZWBK, zwłaszcza że po
    zwiększeniu limitu stała się całkiem sympatyczna.

    KJ

  • 40. Data: 2002-10-19 08:28:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Ale .... rozmawiałem przed chwilą z multilinką
    > I niestety, na przedstawionej historii rachunku musi być PIECZĄTKA.
    > Nawet w przypadku mBanku.

    Mysle ze bez pieczatki tez by przeszlo. Bylbym nawet bardzo zdziwiony gdyby
    bazy mBanku nie byly wykorzystane do sprzedazy karty. Byc moze nie w tym
    pierwszsym okresie, ale jak opadnie pierwsza fala zainteresowania karta.

    > No cóż, chyba jednak zostanę przy swojej KK z BZWBK, zwłaszcza że po
    > zwiększeniu limitu stała się całkiem sympatyczna.

    Za to jest coraz wiekszy wybor :). Podobno w Citi tez mozna dostac karte
    przacujac na umowe-zlecenie ;).

    Maciej