  • 1. Data: 2005-02-26 21:15:20
    Temat: [MultiBank] saldo debetowe
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    Witajcie,

    wczoraj zadzwoniła do mnie multilinka i chciała mnie namówić na dopuszczalne
    saldo debetowe. Nie mialem zbytnio czasu na rozmowę, więc zacząłem dzisiaj
    szukać na ich stronie informacji nt dsd. Nie ma tam tylko informacji czy ta
    kwota jest oprocentowana jak jest właczona, czy dopiero gdy korzystamy z
    niej? Z góry dzięki za informacje.

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 2. Data: 2005-02-26 22:59:32
    Temat: Re: [MultiBank] saldo debetowe
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Marcin Kubiczek wrote:
    > czy ta
    > kwota jest oprocentowana jak jest właczona, czy dopiero gdy korzystamy z
    > niej? Z góry dzięki za informacje.

    tylko gdy z niej korzystasz :)

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 3. Data: 2005-02-26 23:15:14
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    OK, dzięki za info, w takim razie się skuszę na to, zawsze to awaryjnie parę
    groszy więcej na karcie :)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

  • 4. Data: 2005-02-28 07:57:35
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Solos" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > tylko gdy z niej korzystasz :)

    A nie ma oplat:
    - za udostepnienie?
    - rocznej za uzytkowanie?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2005-02-28 08:51:49
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A nie ma oplat:
    > - za udostepnienie?
    To nie Inteligo :-)

    > - rocznej za uzytkowanie?
    I nie KO tylko DSD :-)

  • 6. Data: 2005-02-28 10:06:05
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Slawek Kos wrote:
    > - za udostepnienie?

    nie ma

    > - rocznej za uzytkowanie?

    jest. 1% rocznie od przyznanej kwoty, lub 0,80% w przypadku Aquariusa.

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 7. Data: 2005-02-28 10:18:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To nie Inteligo :-)

    ??

    > I nie KO tylko DSD :-)

    A co powiesz o odpowiedzi Solosa?
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2005-02-28 16:19:46
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Slawek Kos wrote:

    > A co powiesz o odpowiedzi Solosa?
    > ;-)

    Że myli kredyt odnawialny z dopuszczalnym saldem debetowym.
    Za dopuszczalne saldo debetowe w wysokości 300 czy 500 zł w Multi się nie
    płaci.
    Wiem, bo nie płacę.

    Bogdan B.

  • 9. Data: 2005-02-28 16:36:08
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Bogdan B. <b...@w...pl> wrote:

    > Że myli kredyt odnawialny z dopuszczalnym saldem debetowym.
    > Za dopuszczalne saldo debetowe w wysoko?ci 300 czy 500 zł w Multi się nie
    > płaci.

    Dla kont firmowych jest chyba do 1000zl.

    > Wiem, bo nie płacę.

    To prawda.

  • 10. Data: 2005-02-28 17:04:01
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ??
    Zdaje mi się, że Inteligo należy do mniejszości banków
    które przy DSD pobierają prowizję zarówno za:
    - postawienie środków do dyspozycji, jak i
    - udzielenie/zwiększenie kwoty limitu.

    że błądzi :-)