  • 1. Data: 2003-11-01 19:35:07
    Temat: MultiBank - porażka?
    Od: "Zavrat" <z...@i...pl>

    Czy to możliwe, że Multibank życzy sobie comiesięcznych wpłat na konto
    firmowe w wysokości 2.000 zł ? Moja firma osiąga duże obroty jednak ściśle
    są one związane z sezonowością i nie bardzo mi się podoba dbanie o regularne
    wpłaty na konto.
    Multibank ma ciekawą ofertę jednak wymóg regularnych wpłat (czego nie ma w
    wielu innych bankach) całkiem go skreśla z mojej listy. :(

    --
    Zavrat

  • 2. Data: 2003-11-01 21:01:19
    Temat: Re: MultiBank - porażka?
    Od: "RakS" <0...@0...pl>

    > Czy to możliwe, że Multibank życzy sobie comiesięcznych wpłat na konto
    > firmowe w wysokości 2.000 zł ?

    Tego nikt nie sprawdza.

  • 3. Data: 2003-11-01 21:48:23
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    W wiadomości news:bo16pe$dae$1@inews.gazeta.pl,
    RakS napisał:

    > Tego nikt nie sprawdza.

    No i co z tego, że (na razie) nie sprawdza? Sprawdzą w najbardziej
    nieodpowiednim dla klienta momencie i wtedy nie będzie "zlituj się". A wtedy
    każdy tu na grupie mu odpowie:
    "Przecież w regulaminie było wyraźnie napisane".
    Dla mnie jest to bardzo poważny argument przeciwko otwieraniu konta
    firmowegow tym banku.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 4. Data: 2003-11-01 22:10:43
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Zavrat wrote in news:bo11t6$eo6$1@news.onet.pl:

    > Czy to możliwe, że Multibank życzy sobie comiesięcznych wpłat na
    > konto firmowe w wysokości 2.000 zł ?

    A nie przypadkiem 6k kwartalnie ?

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {9F5D37F9-65D1-4ECB-871D-8408DD4391F9}

  • 5. Data: 2003-11-01 23:15:11
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Zavrat" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Multibank ma ciekawą ofertę jednak wymóg regularnych wpłat (czego nie ma w
    > wielu innych bankach) całkiem go skreśla z mojej listy. :
    Mysle ze Multibank nie ma tego w nosie ze ktos ma dzialalnosc
    charakteryzujaca sie sezonowoscia. Gorzej gdy nie ma nawet tej "sezonowosci"
    odzwierciedlonej we wplywach na konto ;-)
    A najlepiej zadzwonic albo sie przejsc do oddzialu i po prostu zapytac.
    Krzysie

  • 6. Data: 2003-11-02 10:42:30
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Grzegorz Podsiadło napisał:

    > A nie przypadkiem 6k kwartalnie ?

    Zwal jak zwal, przeciez to jakis komunistyczny pomysl.

    Bartol

  • 7. Data: 2003-11-02 13:33:58
    Od: k...@p...onet.pl

    > Tego nikt nie sprawdza.

    Przy skaldaniu wniosku o kredyt, powiedza Ci, ze nie moga ci dac, bo sie nie
    stosujesz do regulaminowych wplat.

  • 8. Data: 2003-11-02 14:57:06
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Bartol Partol wrote in news:bo2n22$7ma$1@inews.gazeta.pl:

    > Zwal jak zwal, przeciez to jakis komunistyczny pomysl.

    Że przepraszam co ? To że bank chce żeby na koncie coś się działo to
    komunistyczny pomysł ? Dobrze się czujesz?

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {91750050-B725-46D9-B655-5DBBE61EF4D7}

  • 9. Data: 2003-11-02 16:37:53
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Że przepraszam co ? To że bank chce żeby na koncie coś się działo to
    > komunistyczny pomysł ? Dobrze się czujesz?

    Pare lat po tym jak komuna padla banki ciagle tego nie zauwazaly i
    stosowaly komunistyczne zasady. Np. zeby zalozyc konto trzeba bylo
    dostac kwit od pracodawcy, ze sie pracuje i osiaga dochody oraz ze
    pracodawca jest gotow wynagrodzenie przesylac na konto w banku. I wtedy
    bank laskawie konto otwieral. Multibank stosuje podobna zasade (dobrze
    ze przy zakladaniu konta nie wymagaja opini od USu, ZUSu i Urzedu Miasta
    i proboszcza).

    Czasy sa takie, ze firmy potrafia zarabiac kupe szmalu, potrafia tez
    miec przestoje "przychodowe". Wymaganie od firmy stalych przychodow,
    przy zupelnie standardowej ofercie jest IMHO komunistyczna paranoja.
    Gdyby bank uzaleznial udostepnianie _ponadstandardowych_ produktow od
    obrotow generowanych przez firme, to co innego.

    Bartol

  • 10. Data: 2003-11-02 20:39:43
    Od: o...@p...onet.pl

    > Tego nikt nie sprawdza.

    Sprawdza. Zwłaszcza gdy już jesteś dłużej i korzystasz z ichniejszych tzw.
    opcji usług do konta.

    Poza tym, zawsze myślałem, że to PKO SA osiągnęło szczyt dna czyli olewactwo
    klienta połączone z długością kolejek itp. itd.

    A jednak, to właśnie w Multibanku szczytowe jest dno wspomniane powyżej.
    Polecam szczególnie dwie godziny 1630 do 1700 oraz 1855.

    W pierwszym przypadku, zobaczymy krzątających się pracowników banku, być może
    nawet za biurkami w liczbie około 6 z czego tylko 1 do 2 zajmuje się
    klientami. Procedura jest taka, że reszta kończy dzień pracy i musi to robić
    na oczach zazwyczaj liczniej o tej porze gromadzących się klientów. Sprawia to
    wrażenie, iż to klient jest dla Multi a nie Multi dla klienta. Moje ponad
    roczne doświadczenie pokazuje, że nie jest to niestety tylko wrażenie. To fakt.

    W drugim przypadku, tylko w Multibanku udało mi się być totalnie skrzyczanym
    za to, że tak późno przychodzę i że kasa jest rozliczona, więc wpłaty żadnej
    nikt nie przyjmie ode mnie. Wpłata miała być rzedu kilkudziesięciu tysięcy
    złotych i musiałem się z tą kasą turlać następne dwanaście godzin.

    CO to kogo obchodzi, 1855 kasa rozliczona, klient to intruz.

    Cytuję: A co Pan myśli, że ja rodziny nie mam? Nie przyjmę i już!

    A następnego dnia ta sama pani powiedziała mi, że właściwie Bankowi nie zależy
    na wpłatach, tylko na tym, żebym miał saldo poniżej zera, bo to są dopiero ich
    realne przychody.

    Czyżby efekt niedawnego szkolenia z Public Relations?

    No ....

    Tego to nawet zjednoczone siły urzędnicze i kasowe banków Pekao SA w
    połączeniu z PEKAO BP by nie wymyśliły.

    Jest to twórczy i unikalny wkład BRE w rozwój bankowości w Polsce.

    I żeby nie było, że nie przestrzegałem.

    Miłe Multi początki lecz koniec żałosny.

    omfumu
    już na szczęście po multilekcji ze złego początków