    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [MultiBank] paranoja z kartami kredytowymi
    Date: Mon, 12 Jan 2004 20:57:37 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@v20-s1.itpp.pl

    On Mon, 12 Jan 2004 08:58:26 +0000 (UTC), "Marian Rusek"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Właśnie dostałem wyciąg z rachunku *nieistniejącej* karty kredytowej
    >zawierający opłatę za inną, również *nieistniejącą* kartę kredytową.
    >
    >Mówią: to niemożliwe, my mówimy: to MultiBank!
    >
    >A było to tak:
    >
    >1) Miałem kartę Visa Credit MultiBanku ważną do 30 listopada 2003
    >2) Dwa miesiące przed końcem ważności zrezygnowałem z odnawiania tej karty
    >3) Nie dostałem nowej karty
    >4) W dniu 12 grudnia 2003 na koncie karty pojawiła się operacja: opłata za
    >wznowienie karty (70 zł)
    >5) 30 grudnia złożyłem reklamację w tej sprawie
> [...]

    Najwyrazniej cos maja pokopane w systemie. U mnie bylo to tak:
    1 listopada zrezygnowalem telefonicznie ze wznawiania kk waznej do
    31.12.2003
    Nowej karty nie dostalem.
    W pierwszych dniach stycznia 2004 zobaczylem w necie, ze moja karta
    jest AKTYWNA, ma date waznosci 31.12.2003, i ze naliczona zostala
    oplata za wydanie karty.
    Zlozylem telefoniczna reklamacje. Pan poprosil o telefon kontaktowy.
    Kilka dni pozniej zobaczylem w necie, ze w operacjach doszla pozycja
    ZWROT OPLATY za wydanie karty. Nikt nie zadzwonil.
    Czekam co bedzie za rok :)
    no i czy przez ten rok beda przychodzic wyciagi.
    Wnioski - skoro to nie tylko u mnie tak, to maja cos skopane. Ludzie
    skladaja reklamacje wiec wiedza, ze maja skopane. Nieladnie, ze sami
    nie koryguja, tylko dopiero po zlozeniu reklamacji. Jesli Twoja
    reklamacja nie zadzialala - zadzwon i solidnie opierdol :)

    PG