eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów › Re: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
    From: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
    Date: Tue, 11 Feb 2003 00:29:30 +0100

    MK wrote:

> [...]

    Racja - biorac pod uwage specyfike dzialania kart wypuklych to jest
    argument.
    Natomiast inna sprawa jest, ze karty wypukle juz coraz rzadziej daja
    mozliwosc dokonania naduzyc. Nadal mam wrazenie, ze sprzedajac takie
    karty bank zarabia na tyle duzo ze pokryje to koszty ewentualnych
    fraudow. Ale to juz jest moje subiektywne wrazenie, nie poparte zadnymi
    obliczeniami.

    Tak, ale bank to jest instytucja komercyjna ktora ma zarabiac pieniadze.
    Argumentem bylyby statystyki obrazujace, ile zarobi a ile straci bank na
    takich kartach dodatkowych.
    Poza tym - czy odmawiajac ustanowienia pelnomocnictwa do konta dla osoby
    "nierzetelnej" bank cos zyskuje? Pelnomocnik chyba nie ma mozliwosci
    dokonania fraudu po odwolaniu pelnomocnictwa, a w czasie jego trwania i
    tak odpowiedzialnosc spada na posiadacza rachunku.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl