    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi i kredyt ratalny dla zadłużenia na KK
    Date: Wed, 11 Oct 2006 21:03:13 +0000 (UTC)

    <d...@v...pl> napisal(a):

    > Dokonujesz transakcji bezgotówkowych swoją KK w Multi. W kredyt
    > ratalny możesz przekształcić min. 500zł, max 80% limitu karty.
    > Jeśli decydujesz się na kredyt, jest on uruchamiany od ręki.
    > Prowizja (1%) obciąża wyciąg karty, ale nie powoduje zmniejszenia
    > limitu. Kredyt może być rozłożony na od 3 do 36 m-cy i jest
    > oprocentowany na 11%. Kredytem możesz objąć transakcje z ostatniego,
    > wystawionego już wyciągu, ale przed terminem spłaty minimalnej (masz
    > więc 23 dni).

    Czy można objąć kilka transakcji <500 zł? Np 3 transakcje po 300 zł?

    > Kredyt oprocentowany jest na 11% i to jest oczywiście
    > wszystko, środki nie są dodatkowo w żaden sposób oprocentowane!
    > Kredytów możesz mieć dowolną ilość, czyli możesz co miesiąc
    > uruchamiać kredyt dla każdego kolejnego wyciągu. Rata kredytu
    > powiększa "minimalną kwotę" spłaty KK.

    Jasne. A co, jeśli chcę spłacić najpierw ratalny w kwocie większej niż
    minimalna rata (np spłacić do końca - deklarują możliwość
    wcześniejszej spłaty), a nie bieżące zadłużenie z karty?

    > I teraz - umów podpisywać nie musisz, ale jednocześnie te środki,
    > które w kredyt przeszły nie powodują odnowienia limitu na KK.

    Aha, czyli do samego końca mam limit mniejszy o kwotę kredytu
    ratalnego? Czy też może o kwotę NIESPŁACONEGO jeszcze ratalnego?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/