  • 1. Data: 2005-05-11 09:53:13
    Temat: Multi ale pasztet
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    to ja skrytykuje Multi w imieniu malzonki mojej szanownej.
    PKO BP zazadal od nas z zwiazku z kredytem hipotectznym informacji o
    produkcie bankowym - tak to sie chyba fachowo nazywa tzn gdzie mamy
    konta jakie wplywy czy kredyty odnawialne, czy dolacztone do nich KK itd.
    U mnie VW uwinal sie blyskawicznie. W czwartek wyslalem faks a w
    poniedzialek moglem juz to sobie odebrac osobiscie na Jana Pawla II i
    jeszcze mi napisali:
    "W naszym mniemaniu Pan .... jest godnym zaufania klientem" mile co :)
    Zonka po paru dniach zadzwonila do Multi. Eeeee no nikt nic nie wie nie
    doszlo jej polecenie do odppowiedniej komorki. No dobra jeszcze raz. Za
    pare dni to samo. No dzwoni pani za pozno bo ksiegowosc jest do 16 to
    teraz juz nic z tego ale jutro przekaze.
    No i tak bylo pare razy az minelo 10 dni roboczych. Dopiero straszeni
    jakims nadzorem bankowym, aresztem Dzierzynskim i lewatywa odnioslo
    skutek. Przyszlo ale jakies takie dziwnie:
    rachunek funkcjonuje od..
    srednie saldo za okres wynosi - x
    srednie miesieczne obroty kredytowe (uznanie rachunku) - 2x
    srednie miesieczne obroty debetowe (obciazenie rachunku) wynosza 2x +200
    pln.
    A zeby bylo zabawniej to zonka nie ma tam kredytu odnawialnego debetu
    tez zadnego nie bylo.
    Albo maja burdel albo my inaczej rozumiemy pojecia - obroty debetowe itd.
    Ktos mi objasni?

    PanTalon

  • 2. Data: 2005-05-11 10:02:03
    Temat: Re: Multi ale pasztet
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik m[...] napisał:

    > Ktos mi objasni?

    W mBanku tak samo. Przyslali mi poczta (bo tu nie mozna odebrac nigdzie
    osobiscie) jakies dziwne i niekompletne wyliczenia. Trwalo to jakies
    kilkanascie dni od zamowienia. Dzisiaj 13 dzien od zlozenia reklamacji i
    nic. Pewnie poczekam jeszcze 17 dni i dowiem sie, ze to moja wina :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-05-11 10:29:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "m[...]" <p...@g...pl> writes:

    > srednie miesieczne obroty kredytowe (uznanie rachunku) - 2x
    > srednie miesieczne obroty debetowe (obciazenie rachunku) wynosza 2x
    > +200 pln.

    No proste - srednio w kazdym miesiacu podejmujesz o 200 zl wiecej niz
    wplacasz.

    I z takimi kretynstwami czlowiek sie musi uzerac...

    MJ

  • 4. Data: 2005-05-11 11:04:22
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > No proste - srednio w kazdym miesiacu podejmujesz o 200 zl wiecej niz
    > wplacasz.
    >
    > I z takimi kretynstwami czlowiek sie musi uzerac...

    no ale sek w tym ze tak nie jest
    - nie ma umwoy debetowej ani kredytu odnawialnego

    i z takimi kretynstwami czlowiek musi sie uzerac...

    pan talon

  • 5. Data: 2005-05-11 11:14:37
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "m[...]" <p...@g...pl> writes:

    > no ale sek w tym ze tak nie jest
    > - nie ma umwoy debetowej ani kredytu odnawialnego

    Nawet jakbys mial, to bys sie chyba nie zadluzal co miesiac o kolejne
    200 zl wiecej...

    Glupoty pisza w tych pismach i tyle.

    > i z takimi kretynstwami czlowiek musi sie uzerac...

    No przeciez mowie.

    MJ

  • 6. Data: 2005-05-11 11:51:25
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > No proste - srednio w kazdym miesiacu podejmujesz o 200 zl wiecej niz
    > wplacasz.

    Wbrew pozorom to nie jest bez sensu. Srednie obroty sa liczone za okreslona
    liczbe miesiecy wstecz, powiedzmy ze za n miesiecy. Jezeli na koniec okresu,
    dla ktorego robione sa obliczenia, saldo rachunku bedzie nizsze o 200*n niz
    na poczatku, to wlasnie dojdziemy do powyzszych wynikow.

  • 7. Data: 2005-05-11 12:07:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Tomek" <t...@g...pl> writes:

> [...]
    > dla ktorego robione sa obliczenia, saldo rachunku bedzie nizsze o 200*n niz
    > na poczatku, to wlasnie dojdziemy do powyzszych wynikow.

    No wlasciwie tak - jesli okres byl ok. roku i np. zaczynal sie po wplywie
    pensji a konczyl przed (bo tak wypadlo akurat) to latwo moze tak byc.
    Ale to juz autor watku musi sprawdzic.

    MJ

  • 8. Data: 2005-05-11 12:29:59
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "m[...]" <p...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > tez zadnego nie bylo.
    > Albo maja burdel albo my inaczej rozumiemy pojecia - obroty debetowe itd.

    Inaczej rozumiecie pojecia - w nawiasach masz objasnienia terminów :)
    Terminy troche moze zbyt fachowe - w ksiegowosci masz Debit i Credit, czyli
    obciazenie i uznanie rachunku. Po polskiemu: Winien, Ma. Ale czy wolalbys
    "Srednie miesieczne obroty po stronie Winien" i "Srednie miesieczne obroty
    po stronie Ma"? ;)

    pzdr
    tojes