  • 11. Data: 2005-04-28 16:21:49
    Temat: Re: [Multi] Procedury (KK) - absurd albo humor
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 28 Apr 2005 17:37:46 +0200, "Adam S." <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >No ale nadal trwa . Tym razem do 31.07
    >Info z kartykredytowe.pl

    mozesz podac linka? bo siakos nie moge znalezc...

  • 12. Data: 2005-04-28 16:42:25
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > I nawet idzie ku lepszemu.
    > A skoro sie polepsza, to pewnie niedlugo dziabna 3 zl.

    Mam tam konto/KK od dawna i tak daleko idących wniosków bym nie wyciągał.
    Z tego co udało mi się zauważyć, to sprawność działania systemu zależy od:
    1. Stopnia pylenia brzozy
    2. Rui borsuków
    3. Stanu indeksów na irackiej giełdzie
    Krótko mówiąc: trza z tym żyć.

    > Mam tylko
    > nadzieje, ze nie beda obciazac za te wszystkie miesiace wstecz.

    No,...
    Z opłatą 1 zł za skrzynkę zrobili tak, że mniej lub bardziej dyskretnie
    skończyli promocję, ale nie pobierali opłaty.
    A w grudniu bodajże pobrali hurtem za kilka miesięcy.
    Krótko mówiąc: trza z tym żyć i być czujnym :-)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 13. Data: 2005-04-28 16:54:29
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > mozesz podac linka? bo siakos nie moge znalezc...

    Np tu
    http://www.kartykredytowe.pl/silvervisa.dhtml

    Bardzo dyskretny trzy gwiazdkowy przypis prawie na samym dole strony

    pozdr
    Adam

  • 14. Data: 2005-04-28 17:04:33
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 28 Apr 2005 18:54:29 +0200, "Adam S." <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Np tu
    >http://www.kartykredytowe.pl/silvervisa.dhtml
    >
    >Bardzo dyskretny trzy gwiazdkowy przypis prawie na samym dole strony

    bardzo dzienkujem ;)