eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti i "frontem" do klienta › Re: Multi - 58 minut
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.
    tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi - 58 minut
    Date: Wed, 5 Mar 2003 14:15:33 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <b44tc3$i41$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b42s3n$on6$1@nemesis.news.tpi.pl> <b43b5n$hto$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <b43i8h$cpk$1@atlantis.news.tpi.pl> <b44ki1$2bg$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <0...@p...pl> <b44niu$jp3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: pa118.gliwice-bernardynska.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1046870225 18561 217.96.251.118 (5 Mar 2003 13:17:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Mar 2003 13:17:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4920.2300
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4920.2300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:230155
    [ ukryj nagłówki ]

    > >Masz bardzo dużo samozaparcia ;-)
    >
    > Eee, bez przesady. Mam konto w Multi od ponad roku, odwiedzałem oddziały
    może
    > z 10 razy, zawsze szło sprawnie, tylko ten jeden raz tak mi się zdarzyło.
    A
    > siedziałem nie tylko dlatego, że musiałem załatwić sprawę, ale i dlatego,
    żeby
    > zobaczyć jaki jest rekordowy czas oczekiwania w Multi, w tej konkretnej,
    > absurdalnej moim zdaniem, sytuacji.

    Tak czy siak, jestem pod wrażeniem.

    > >Od czasu do czasu miewam wrażenie, że klasyczny "ogonek"
    > >w zwykłym marmurku posuwa się do przodu szybciej niż obsługa
    > >w Multi, ale szczegółowych badań jeszcze nie robiłem :-))
    >
    > Z tym sie jednak nie mogę zgodzić. Miałem przez 7 lat konto w PBK i tam to
    sie
    > dopiero nastałam (a nie nasiedziałem, jak w tym jednym przypadku w Multi).
    > Czasem zaliczałem po trzy kolejki: do konta ROR, do konta DG i do kasy.
    > Wszystko było oddzielnie, kosztowało mnie to czekanie dużo czasu, nerwów i
    > troche pieniędzy (opłaty za parkowanie dla Waparku).

    No... gdyby takie sytuacje były w Multi na porządku dziennym, to
    przypuszczam, że juz nie miałbym u nich konta.
    Tym niemniej IMHO nowoprzyjmowani pracownicy powinni przechodzić
    przynajmniej jakiś podstawowy sprawdzian z kultury osobistej.
    Co do marmurków, to z moich obserwacji wynika, ze istotna jest
    godzina odwiedzin - miałem kiedyś upatrzone godziny, w których
    załatwianie spraw szło w miarę gładko.

    Pix

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1