  • 1. Data: 2004-05-18 10:43:50
    Temat: Możliwość zainwestowania pieniędzy - nowy wynalazek.
    Od: "Władysław Hura" <p...@o...pl>

    Dzien dobry,

    Polecam Panstwu do ogladniecia prezentacje filmowa nowej przerzutki
    rowerowej wymyslonej przez moja osobe.Prezentacja dostepna jest na stronie:
    http://www.przerzutka.republika.pl.

    Szukam firm i osob zainteresowanych zainwestowaniem pieniedzy w moj
    pomysl. Stworzona przerzutke przeze mnie moznaby wkrotce zaczac masowo
    produkowac.

    Pozdrawiam serdecznie,

    Władysław Hura
    .

  • 2. Data: 2004-05-18 10:59:17
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Stworzona przerzutke przeze mnie moznaby wkrotce zaczac masowo
    > produkowac.

    pomijajac kwestie tematu grupy

    masowo produkowac to mozna wszystko.
    Problem pojawi sie z masowa sprzedaza.

    pozdrawiam
    MarcinP

  • 3. Data: 2004-05-18 12:40:55
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Władysław Hura napisał:
    > Szukam firm i osob zainteresowanych zainwestowaniem pieniedzy w moj
    > pomysl. Stworzona przerzutke przeze mnie moznaby wkrotce zaczac masowo
    > produkowac.

    Eee, to chyba lepiej spytać na pl.biznes a nie na pl.biznes.banki.

    K.

  • 4. Data: 2004-05-18 16:06:10
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Użytkownik "Władysław Hura" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Szukam firm i osob zainteresowanych zainwestowaniem pieniedzy w moj
    > pomysl. Stworzona przerzutke przeze mnie moznaby wkrotce zaczac masowo

    W sumie to pomysł wygląda bardzo ciekawie.
    Cóż, jednak w Polsce mało jest jeszcze ruchu w papierach wysokiego ryzyka
    :))). Apple by u nas nie miało szans. Proponuję zainwestować w promocję i
    wybrać się na jakieś targi branżowe, aby pokazać pomysł wyspecjalizowanym
    firmom. Jeśli jest patent, to nie ukradną. Pieniądze na stoisko może wyłożyć
    jakiś duży polski producent rowerów w zamian za udziały.

    T.