  • Data: 2002-10-03 05:37:36
    Temat: Re: Moja korespondencja z niemieckimi bankami
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki) szukaj wiadomości tego autora

    From: BaLab <b...@p...com>
    To: <p...@n...pl>
    Subject: Moja korespondencja z niemieckimi bankami

    > Na początek wymiana korespondencji z Dresdener Bank:
    [...]

    Witam
    Nie dalej jak wczoraj, w Radio Gdańsk była audycja na temat zakładania
    kont w zachodnich bankach. Zadzwoniono do Dresdner Banku. Pytano właśnie
    o możliwość założenia konta w tym banku. Pierwszym pytaniem pana z banku
    było: "A po co Pani konto u nas, skoro mieszka Pani w Gdańsku???". Pani
    odpowiedziała, że po prostu by chciała mieć tam konto :)) Na to pan
    odpowiedział, że prowadzenie konta jest u nich drogie. Ile? 7,5 Euro
    miesięcznie. Nie ma sprawy. W takim razie wystarczy Pani paszport i
    gotowe.
    I tyle!
    Nie wie lewica, co czyni prawica? :))

    pozdrawiam,