  • 1. Data: 2004-09-20 10:54:34
    Temat: Millennium - zamykanie rachunku
    Od: "Stanislaw J. Szewczak" <sjs@USUN_TO_Z_TEGO_ADRESUgt.pl>

    Witam

    Czy macie jakies doswiadczenia z zamykaniem rachunku w Millennium?
    Jaka jest procedura, na co zwrocic uwage?

    pozdrawiam

    sjs

  • 2. Data: 2004-09-20 12:04:18
    Temat: Re: Millennium - zamykanie rachunku
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 12:54:34 +0200, Stanislaw J. Szewczak
    <sjs@USUN_TO_Z_TEGO_ADRESUgt.pl> napisał:

    > Czy macie jakies doswiadczenia z zamykaniem rachunku w Millennium?
    > Jaka jest procedura, na co zwrocic uwage?

    Yep, mi sie nawet udalo zamknac korespondencyjnie, bo zawzialem sie, ze
    nie bede szedl do oddzialu :-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-09-20 12:41:48
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    JaKi wrote:
    > Yep, mi sie nawet udalo zamknac korespondencyjnie, bo zawzialem sie,
    > ze nie bede szedl do oddzialu :-)

    ja musialem sie pofatygowac do M. z żoną bo mieliśmy rachunek wspólny
    - skasowali od ręki oba i dostęp internetowy bez problemów
    *** blad ***