  • 1. Data: 2004-09-20 12:32:22
    Temat: Karty platynowe w ofercie trzech kolejnych banków!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Prawdopodobnie już w październiku czeka nas wysyp platynowych kart
    kredytowych. Jak się dowiedział PRnews.pl w przyszłym miesiącu najbardziej
    prestiżowe karty mają pojawić się w ofercie BZ WBK, Banku BPH oraz
    Citibanku. Ci trzej najwięksi wystawcy kart kredytowych w Polsce nie
    posiadali dotychczas tego typu kart w swojej ofercie.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,6600

    P.S. Wiadomosc nie potwierdzona w bankach, ale z tych pewniejszych :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-20 14:19:07
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    napisał w wiadomości news:cimimo$n88$1@news.onet.pl...
> [...]
    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,6600
    >
    > P.S. Wiadomosc nie potwierdzona w bankach, ale z tych pewniejszych :)

    Amra, popraw literówkę w wiadomości - co to jest
    bowiem za firma: Prosze ??

  • 3. Data: 2004-09-20 15:40:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:
    > Amra, popraw literówkę w wiadomości - co to jest
    > bowiem za firma: Prosze ??

    ups.
    Juz dzisiaj pytalem o klatwiature nowa - bo to dziadostwo co dodaja na
    gieldzie jakies glupie jest i robie wicej literowek niz zazwyczaj ;) (i
    pisze razem nie z czasownikami, co juz w ogole jest...)

    P.S. Wlasnie przechodze procedure aktywowania konta w Banku BPH :))))

  • 4. Data: 2004-09-20 18:12:51
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    napisał w wiadomości news:cimtn4$bfr$1@news.onet.pl...

    > P.S. Wlasnie przechodze procedure aktywowania konta w Banku BPH :))))

    Załatwiasz sobie kartę na 116 dni??

  • 5. Data: 2004-09-20 18:17:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:
    > Załatwiasz sobie kartę na 116 dni??

    Nie - jestem juz uzytkownikiem konta i maklera :)
    Odczucia- bardzo pozytywne jak do tej pory.
    Tylko troche ta karta droga - i bede musial pamietac te 4 transakcje nia
    robic....
    A KK Multi jest dobra - no i nie mam juz na druga lokate, heheheh