  • Data: 2023-04-05 15:19:11
    Temat: Re: Millennium -- skrajnie wysokie oprocentowanie depozytu
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23 mar 2023 o 21:25, Waldek pisze:

    > 5,5% to dalej bida z nędzą ;)

    > - bez otwierania konta mozna dostać więcej

    Toż o tym jest wątek -- o ,,nadzwyczajnych okazjach'' Millennium...

    Inna sprawa, że niedawno Millennium okradł mnie -- dał odsetki za
    1.4 dnia, zamiast za 3 dni... Już kiedyś nie uruchomił kolejnej
    Promocji, co spostrzegłem po wielu tygodniach; teraz też miał
    ,,problem'' -- czyli burdel mówić po ludzku, zrozumiałym
    dla Millennium językiem...

    Podobne problemy miał kiedyś GetOut -- też trudno było dojść
    do porozumienia... Aż stał się Velo... ;)

    Nikt im nie wmówi, że plus jest plusem a minus jest minusem;
    że białe jest białe jest białe a czarne jest czarne...

    -=-

    BTW bieli i czerni ;) -- od poniedziałku mam białą pralkę z czarnymi
    akcentami... Wyprodukowaną we Włoszech w 12 tygodniu br., kupioną przeze
    mnie 30 marca, opłaconą 31, tuż po północy z uwagi na jakieś problemy
    płatnicze... Coraz trudniej zapłacić kredytówką via net... Chyba 03
    kwietnia nie zdołałem zapłacić 30 zł za matki telefon...

    Kilkanaście cykli (w tym dwa prania oraz kilka parowań) mam za sobą. :)

    Nie wiem, czy to dobry wybór -- nieustanne bicie piany i lanie wody...
    Co jakiś czas wyzysk -- czy wycisk...

    [kto by pomyślał, że nie tylko słuchawki trzeba sparować...]

    Zaraz, może za dwa razy zacznę kolejne pranie?...

    -=-

    Pranie u rodziców było co najmniej uciążliwe...
    Kolanka bolą -- zwłaszcza prawe...

    --