  • Data: 2022-03-22 07:01:23
    Temat: Re: Millennium skiepścił się...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Mar 2022 00:18:13 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "J.F" 1dz0pexe7y1rs$....@4...net

    > Myślałem, że od 21, ale istotnie -- od 18 marca, Promocja 22.

    > Skąd taki wniosek?

    no bo wiesz - bywalo tak, ze uczestnicy poprzedniej promocji nie mogli
    brac udzialu, bywalo tak, ze trzeba bylo nie miec pieniedzy w banku
    2 tygodnie wczesniej. Tydzien.
    A tu 3 dni ...

    getin mial mniec promocje do 24 marca, a tu widze, ze od 10 nowa,
    lepsza ...

    A calkiem osobna kwestia ... tzm bankom naprawde tak zalezy, aby
    pieniadze wyplywaly i wplywaly ...

    > Dlaczego on państwowy?

    A kto wyznacza prezesa ?

    J.