  • Data: 2022-04-09 02:19:12
    Temat: Re: Millennium skiepścił się...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" vbndhkx4jr0j$.t9vb0w7st6mg$....@4...net

    > Skoro masz za jasno - to wlasnie tak.

    Zdecydowanie za jasno -- może nawet 10 razy za jasno...
    [po co komu tyle światła do... no... wiadomo do czego...
    na starość potrzebuję coraz mniej światła... coraz mniej
    życia we mnie -- coraz więcej chęci wyciszenia, wytłumienia,
    spowolnienia, uspokojenia... ale wzrok jest potrzebny! właśnie
    wczoraj omyłkowo zabrałem pusty futerał -- w sklepach było bardzo
    przykro, gdy niewiele mogłem przeczytać... z nowych okularów jestem
    BARDZO zadowolony -- tych z OhSpecs, bo przydatne i zarazem bardzo
    tanie, i tych z VisionExpress, bo bardzo dobrze w nich widzę...
    niestety akomodacja siada... w okularach ,,do dali'' mogę
    czytać jedynie rano, gdy mam wypoczęte oko...]

    --