  • Data: 2020-10-26 10:58:27
    Temat: Re: Millennium obciążył mnie zerem...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 października 2020 02:01:52 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:
    > Opis OPŁATA MIESIĘCZNA ZA OBSLUGĘ KARTY
    > Typ transakcji Opłaty i inne obciążenia
    > Data transakcji 2020-10-23
    > Data rozliczenia 2020-10-23
    > Typ karty Master Card Impresja
    > Numer karty yyyy XXXX XXXX yyyy
    > Posiadacz karty CISZEWSKI LESZEK
    > Kwota transakcji 0.0 PLN

    Hmm, a masz coś tam jeszcze innego na tym wyciągu (choć ten zapis to raczej z
    historii ST)?
    Teoretycznie mieć powinieneś, bo inaczej karta płatna, choć może to się da tak
    zrobić, że transakcje zwalniające muszą być w miesiącu kalendarzowym, a cykl
    rozliczeniowy nie pokrywa się z miesiącem kalendarzowym (ja w milku zawsze brałem
    miesiąc kalendarzowy jako cykl rozliczeniowy - choćby też dlatego, że póki co w
    żadnym innym banku nie widziałem takiej możliwości).

    Ale może jeśli byłaby to jedyna "transakcja" w miesiącu, a inaczej wyciąg byłby
    pusty, to milek się tak ratuje?
    Takie citek i santander przy braku transakcji w ogóle nie wystawiają wyciągu za dany
    cykl rozliczeniowy.
    Hmmmm, nie pamiętam, jak to było dawniej, bo chyba mi się wtedy takie zupełnie puste
    cykle nie zdarzały (jak nie było transakcji to przynajmniej była jakaś spłata), ale
    teraz w citku po prostu takiego wyciągu nie ma na liście.
    W santanderze wyciągi są w dwóch formach - www w ST oraz pdf - i jak jest pusty, to w
    ST w polu wyboru pojawia się data tego wyciągu, ale po wybraniu jest tylko "brak
    wyciągu" - zaś na liście do ściągnięcia wpdf w ogóle się nie pojawia.