  • Data: 2002-12-20 20:05:47
    Temat: Re: Millennium - nowa strona
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5b80.0000023d.3e034c4b@newsgate.onet.pl...

    > Też ją obejrzałem. Jest to jedna wielka kpina z potencjalnych klientów.
    Nie
    > podaje się żadnych istotnych parametrów produktów: oprocentowanie,
    prowizja;
    > np. dla kredytów sezonowych, mieszkaniowych itp. Proponuje się aby klient
    do
    > nich przyszedł lub zadzwonił. No cóz jest to jedyny Bank w Polsce, który
    > proponuje tego typu produkty!!! . Duża premia dla pomysłodawców od
    reklamy. Tak
    > trzymać, a wynik finansowy będzie coraz większy. Tensor1.

    Ale gadasz glupoty. Poszukaj dokladnie. Zdradze Ci tajemnice. Jak wejdziesz
    do Millennium, wybierzesz z Produkty i Uslugi Rachunki osobiste to w dolnym
    prawym rogu strony obok skrotu Kursy walut jest link Cenniki. Tam znajdziesz
    w postaci PDF wszystkie tabele ktorych szukasz.

    Zachowaj troche rzetelnosci, bo to, ze Ty poswieciles na zobaczenie tej
    strony 10sekund nie znaczy, ze zaraz mozesz tak psioczyc. Napewno nie jest
    to intuicyjne, szczegolnie dla tych, ktorzy wogole intuicji nie maja, ale ja
    ich chwale, ze wogole dali teraz taka mozliwosc. Jest to postep i trzeba to
    doceniac. A jak ruszy Millenet to juz wogole bede happy (do nastepnej wtopy,
    na co pewnie dlugo czekac nie bedzie trzeba).

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl